خبرگزاری کار ایران

صبا مقهور هنرنمایی تبریزی‌ها؛

خبرهای جدید از تراکتورسازی تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۶

برد تراکتورسازان در قم/ گیلسون به اردوی تراکتورسازان ملحق شد./این فصل باید یک جام به هواداران هدیه کنیم/

ایلنا: تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز که خود را برای بازی های لیگ برتر آماده می‌کند در دو روز گذشته برنامه‌های خود را ادامه داد

به گزارش ایلنا، تراکتورسازان در ادامه اردوی خود در تهران موفق شدند صبای قم را شکست دهند و البته گیلسون بازیکن خارجی فصل گذشته این تیم نیز درتهران به آنها ملحق شد تا در حال حضر تراکتورسازی تقریبا با تیم کامل خود برنامه‌های تدارکاتی را دنبال کند.

برد تراکتورسازان در قم

تیم تراکتورسازی که در شهر قم میهمان تیم صبای قم بود توانست در یک بازی نفس‌گیر با برتری از زمین مسابقه خارج شود. این بازی که در استادیوم یادگار امام (ره) قم برگزار شد شاهد حضور یکصد هوادار تراکتور بود که از ابتدای بازی به شدت تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.

این دیدار که از شبکه استانی قم نیز به صورت زنده پخش می‌شد همانند یک بازی رسمی برگزار شد تا بازیکنان به صورت کامل در شرایط مسابقه قرار بگیرند. از نکات جالی این بازی حضور دو بازیکن تستی خارجی تراکتور از ابتدای بازی در ترکیب بود تا کادر فنی بتوانند در خصوص جذب این دو بازیکن تصمیم بگیرند.

تراکتورسازان در نیمه اول این بازی با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، شهریار شیروند، معین عباسی، شهرام عبادزاده، مسعود ابراهیم زاده، میثم بائو، نوید خوش هوا، فیروز پاشاپور، پیمان بابایی، لازارا وسکی، آلیان شیتا وارد زمین مسابقه شدند که علاوه بر برتری نسبی در نیمه اول به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند.

در این نیمه مسعود ابراهیم زاده بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود ولی تراکتور در نیمه دوم با 10 تعویض و در واقع با تیم اصلی وارد زمین شد. در این نیمه برای تراکتور داوود نوشی صوفیانی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، علی کریمی، محسن ربیع خواه، محمد ابراهیمی، جواد کاظمیان، سید محسن حسینی، حبیب گردانی و فرشاد احمدزاده بازی کردند در این نیمه مالکیت توپ و میدان در اختیار تراکتورسازان بود تراکتور سازان با ارائه یک بازی کاملا منطقی به دروازه حریف نزدیک می شدند و در دقیقه 80 بازی روی یک پاس عمقی جواد کاظمیان گل برتری دیدار را به ثمر رساند. حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه و رحمان یاوران رئیس کانون هواداران باشگاه از جایگاه ویژه بازی را مشاهده کردند. تراکتورسازان بعد از بازی راهی تهران شدند.

در حاشیه اردوی تهران

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حاشیه اردوی تیم در تهران با چند شرکت معتبر جهت اسپانسری تیم تراکتورسازی مذاکره می کند.

زینی زاده در این خصوص گفت: با چند شرکت در حال مذاکره هستیم ولی تا به حال به نتیجه قطعی نرسیده ایم ولی امید داریم با جذب اسپانسری در خور نام تراکتورسازی بتوانیم بدون دغدغه مالی در مسابقات شرکت کنیم.

گیلسون در اردوی تراکتورسازان

گیلسون مهاجم فصل پیش تراکتورسازی به اردوی تراکتورسازان در هتل المپیک تهران پیوست. قرار است گیلسون با تیم تمرین نماید و پس از بررسی های لازم توسط کادرفنی در صورت رضایت سرمربی از این بازیکن با او قرارداد امضا شود.

محمودی در شبکه ورزش

کاظم محمودی مربی تیم تراکتورسازی تبریز به دعوت شبکه ورزش سیما میهمان برنامه پخش بازی های جام جهانی جوانان این شبکه است. محمودی به تحلیل مسایل فنی دیدار بین تیم ملی جوانان ترکیه و تیم ملی جوانان فرانسه می پردازد.

انجام تست پزشکی تراکتورسازان

تراکتورسازان تست پزشکی ابتدای فصل خود را انجام دادند. در این تست ورزشی که زیر نظر معاونت ورزشی باشگاه تراکتورسازی در آکادمی تیم‌های ملی انجام شد همه بازیکنان در تست‌های مختلف پزشکی شرکت کردند. همانند فصول گذشته تست پزشکی تمامی بازیکنان در این مرکز انجام شد.

گردانی: این فصل باید یک جام به هواداران هدیه کنیم

حبیب گردانی مدافع تیم تراکتورسازی تبریز از اردوی تهران ابراز رضایت کرد.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجم حضور تیم در اردوی تهران یک بازی تدارکاتی بسیار خوب برگزار شد، گفت: قبل از این هم یک اردوی بسیار خوب در سرعین برگزار کردیم و کم کم به مرز آمادگی نزدیک می شویم.

گردانی در خصوص آمادگی خود نیز گفت به لطف خدا از روز اول با جدیت تمام تمریناتم را دنبال می‌کنم و از نظر بدنی در شرایط مطلوبی قراردارم.

مدافع بومی تراکتورسازی در خصوص شرایط تیم در این فصل گفت: خوشبختانه با درایت مدیرعامل باشگاه یکی از بهترین مربیان ایران جذب تیم شد و در کنار آن مهره های تاثیر گذاری نیز به تراکتورسازی پیوستند و این یعنی نهایت تلاش برای کسب قهرمانی است.

وی افزود: تراکتورسازی دو فصل است که با کم ترین امتیاز قهرمانی را از دست می دهد ولی این فصل پیمان بستیم که برای هواداران عزیزمان حداقل یک جام بیاوریم و دل آنهایی که در سرما و گرما همیشه ما را بدون کوچکترین چشم داشتی حمایت کرده اند شاد کنیم.

گردانی در خصوص حضور هواداران در بازی های فصل جدید افزود: مطمئن باشید از این پس همیشه استادیوم را پر خواهیم دید چراکه این فصل می خواهیم کنار هواداران بی نظیرمان شیرین ترین اتفاق فوتبال یعنی قهرمانی لیگ را تجربه کنیم و در جام قهرمانان باشگاه های آسیا نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز