خبرگزاری کار ایران

کفاشیان خبر داد:

حمایت بیشتر از داوران در فصل جدید فوتبالی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۱

حضور تعداد زیادی از داوران ما در عرصه بین‌المللی، نشان از توانمندی زیادشان دارد زیرا بر خلاف کشورهای دیگر آسیا، امکانات کمتری می‌توانیم در اختیارشان بگذاریم.

رییس فدراسیون فوتبال با حضور در دومین روز کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر ضمن خوش آمدگویی به حاضران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان گفت: در ابتدا می‌خواهم از جامعه داوری تشکر کنم چراکه بعد از مسئله تبانی به وجود آمده در فصل قبل، ثابت شد بخش داوری فوتبال مبرا از این موضوع بود و سلامت جامعه داوری بیش از پیش ثابت شد. به تمامی سختی های کار شما آگاه هستم و می دانم اگر عشق و علاقه شما به امر قضاوت نبود نمی توانستیم فصل قبل را به خوبی پشت سر بگزاریم.

کفاشیان ادامه داد: حضور تعداد زیادی از داوران ما در عرصه بین‌المللی، نشان از توانمندی زیادشان دارد زیرا بر خلاف کشورهای دیگر آسیا، امکانات کمتری می‌توانیم در اختیارشان بگذاریم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: به طور کلی عملکرد فدراسیون فوتبال بیشتر با دو بخش تیم ملی بزرگسالان و عملکرد داوران سنجیده می‌شود و این نشان از حساسیت کار شما دارد چرا‌که قضاوت شما در تیر رس رسانه‌ها قرار دارد. امیدوارم در فصل آتی همانند فصل گذشته عملکرد خوبی از خود نشان دهید.

وی در پایان درخصوص برخورد برخی از مربیان و بازیکنان که با داوران رخ می‌دهد، گفت: از این مسئله بسیار ناراحتیم اما در این موارد نمی شود عجولانه تصمیم گرفت اما تمام تلاش خود را می‌کنیم در فصل بعد از طریق کمیته های انضباطی و استیناف به شدت با متخلفین برخورد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز