خبرگزاری کار ایران

امسال باید قهرمان شویم؛

لک: تراکتورسازی روی بدشانسی به پرسپولیس باخت

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۳

حق هواداران تراکتور است که یک جام داشته باشند. تراکتورسازی 2 سال است که نایب قهرمان شده و انتظارات از تیم بالا رفته، به همین دلیل امسال باید قهرمان شویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس در دیدار دوستانه‌ای که با آنها داشتیم انجام دادیم اما روی بدشانسی گل خوردیم و باختیم.

حامد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل پرسپولیس در دیدار دوستانه بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نسبت به بازی‌های قبلی هماهنگ‌تر بودیم اما روی بدشانسی گل خوردیم و باختیم، البته در بازی‌های دوستانه نتیجه مهم نیست و هدف کادر فنی بیشتر هماهنگی است تا برد و باخت اما در مجموع از بازی با پرسپولیس خیلی راضی هستم چون تیم ما واقعا خوب بازی کرد.

وی افزود: الان با مدافعان تیم هماهنگ شده‌ام و مقابل پرسپولیس هم خوب و منطقی بازی کردیم. انشاءالله با 2 بازی تدارکاتی دیگر با مدافعان تراکتور کاملا هماهنگ می‌شوم تا بتوانیم عملکرد بسیار خوبی در فصل جدید چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وی در مورد پرسپولیس نیز گفت: فکر کنم پرسپولیس هم مقابل ما خیلی خوب کار کرد. آنها هماهنگ بودند و یک تیم سرحال داشتند که با نظم بازی می‌کرد، البته موقعیت‌های ما خیلی بیشتر از پرسپولیس بود، اما شانس نداشتیم به گل برسیم.

لک در پایان گفت: تراکتورسازی پتانسیل بالا و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشیم و قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم چون حق هواداران تراکتور است که یک جام داشته باشند. تراکتورسازی 2 سال است نایب قهرمان شده و انتظارات از تیم بالا رفته، به همین دلیل امسال باید قهرمان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز