خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم راهی به تیم ملی پیدا کنم؛

نوری: شرایط فولاد سخت‌تر از فصل قبل است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۵

امسال می‌خواهم هم بهتر باشم و هم بیشتر گل بزنم تا برای تیمم مفید باشم و راهی برای حضور در تیم ملی پیدا کنم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ شرایط فولاد روز به روز دارد بهتر می‌شود چراکه اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

مهدی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ شرایط فولاد در حال حاضر خوب است و روز به روز بهتر هم می‌شود چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند و تمرینات خوبی را در اردوی آخرمان انجام دادیم، الان فقط باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن دیگر است و اگر این مهاجم به تیم اضافه شود تیم مان کامل می‌شود.

وی افزود: در دو اردوی گذشته کارهای بدنسازی انجام دادیم و مربیان به اهداف خودشان رسیدند، الان و در تهران اردوی آخرمان را پشت سر می‌گذاریم و کارهای تاکتیکی، تکنیکی و بازی های تدارکاتی را انجام می‌دهیم تا به هماهنگی برسیم و برای شروع لیگ برتر آماده‌تر شویم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم امسال فولاد مثل سال گذشته خوب ظاهر شود، اما شرایط سخت‌تر است چون پارسال کسی روی تیم ما حساب نمی‌کرد و موفق شدیم عنوان چهارمی لیگ برتر را به دست بیاوریم. الان نگاه‌ها نسبت به ما عوض شده و حریفان انگیزه بیشتری در مقابل ما خواهند داشت. البته 16 تیمی شدن لیگ هم کار را سخت‌تر می‌کند اما تیم خوبی داریم و یک باشگاه حرفه‌ای که همه چیز آن روی برنامه‌ریزی است به همین دلیل می‌گویم بهتر از سال قبل نتیجه خواهیم گرفت.

نوری در پایان گفت:‌ من در چند سال گذشته سعی کردم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشم و فصل قبل هم 7 گل برای فولاد زدم که برای یک هافبک آمار بدی نیست، اما امسال می‌خواهم هم بهتر باشم و هم بیشتر گل بزنم تا برای تیمم مفید باشم و راهی برای حضور در تیم ملی پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز