خبرگزاری کار ایران

هدف ما فقط صعود به لیگ برتر است؛

جباری‌زاده: میثاقیان و مظلومی گزینه‌های اصلی آلومینیوم هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۷۶

فصل قبل با میثاقیان و مظلومی کار کردیم و در حال حاضر هم آنها گزینه‌های اصلی ما برای هدایت تیم هستند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: در حال حاضر میثاقیان و مظلومی گزینه‌های ما برای هدایت تیم در فصل جدید هستند.

حسین جباری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فصل قبل با اکبر میثاقیان و پرویز مظلومی کار کردیم و در حال حاضر هم آنها گزینه‌های اصلی ما برای هدایت تیم هستند و ظرف 72 ساعت آینده سرمربی ما معرفی خواهد شد. بحث ما شناخت آنها از تیم و همچنین فضای شهر بندرعباس و استان هرمزگان است و امیدواریم بتوانیم با آنها در فصل جدید نتیجه بگیریم.

وی افزود: به محض اینکه سرمربی ما اعلام شد اولین اردوی ما در سرعین به مدت 10 روز برگزار خواهد شد و پس از 3 روز استراحت اردوی بعدی ما در تهران خواهد بود.

وی تصریح کرد: هدف ما در فصل جدید فقط و فقط صعود به لیگ برتر است. متاسفانه فصل گذشته تمام بدشانسی‌ها برای ما بود. یعنی تیمی که برای اولین بار در تاریخ به لیگ برتر صعود کرده بود با کاهش 5 /4 سهمیه‌ای لیگ برتر مواجه شد و به لیگ یک سقوط کردیم. امسال دوباره به لیگ برتر صعود خواهیم کرد چون پتانسیل خوبی داریم و بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و خواست مردم هرمزگان هم بازگشت آلومینیوم به لیگ برتر است.

جباری‌زاده در پایان گفت: مسئولان استان هرمزگان هم راغب هستند که به ما کمک کنند و تا امروز حمایت خوبی از آلومینیوم داشته‌اند که این حمایت‌ها در آینده هم ادامه خواهد داشت در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و انشا الله بحث بودجه تیم مشخص شود شروع به کار می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز