خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

جام ستارگان فوتبال قرعه کشی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۹۰

چهارمین دوره مسابقات جام رمضان از تاریخ سه شنبه ۲۵تیرماه با دیدار تیم‌های پدر خوب - استقلال و پرسپولیس - خاراک آغاز می‌شود و سه شنبه ۲۵ مردادماه به پایان می‌رسد.

مراسم قرعه کشی و افتتاحیه رقابت‌های فوتبال داخل چمن جام رمضان روز گذشته با حضور هنرمندان وپیشکسوتان فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پژمان جمشیدی ملی پوش سابق پرسپولیس که مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات را برعهده دارد در جریان مراسم قرعه کشی به بیان چگونگی برگزاری این رقابت‌ها پرداخت و قوانین و مقررات این مسابقات را به طور کامل تشریح نمود.

در این رقابت‌ها 8 تیم در 2 گروه ۴ تیمی در طول ماه مبارک رمضان پس از افطار و در مجتمع ورزشی سبز ولنجک به میدان می‌روند که در پایان به 3 تیم اول تا سوم جوایزی اعطا خواهد شد.

جمشیدی درمورد ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها عنوان داشت: تیم های پرسپولیس و استقلال با بازیکنان دهه ۶۰ و ۷۰ خود به میدان می‌آیند.با اینکه خودم سال‌ها در پرسپولیس توپ زده‌ام و حتی در تیم ملی هم بازی کرده‌ام با این حال از دیدن حضور این پیشکسوتان خیلی خوشحال می‌شوم و برایم جذابیت خاصی دارد. از اینکه این رقابت‌ها باعث می‌شود تا عزیزانی همچون مجتبی محرمی و مجیدنامجومطلق را در زمین بازی ببینم واقعا احساس خوشحالی می‌کنم و مطمئن هستم بر جذابیت مسابقات نیز اضافه می‌شود.

ملی پوش سابق پرسپولیس با ابراز خرسندی از حضور سعید نعیم‌آبادی بازیکن سابق پرسپولیس در مراسم قرعه کشی در مورد داوری این دوره از رقابت ها به خبرنگاران گفت: آقایان مظفری‌زاده و فنایی ریاست گروه داوری این مسابقات را برعهده دارند و از نزدیک تیم‌های داوری این رقابت‌ها را هدایت می کنند و حتی مسابقات رده بندی و نهایی جام را هم خودشان سوت خواهند زد.

جمشیدی در مورد قوانین و مقرارت جذب بازیکن تیم‌ها گفت: سوای دو تیم پرسپولیس و استقلال که تنها با بازیکنان سابق خود به میدان می آیند تیم ملی ۹۸ فرانسه نیز با بازیکنانش حضوردارد اما تیم‌های دیگر نیز می‌توانند از بازیکنان فوتبالی استفاده کنند اما این بازیکنان باید بالای ۳۵ سال باشند و این تیم ها در هر مسابقه تنها می‌توانند از سه بازیکنان فوتبالی به صورت همزمان استفاده کنند.

جمشیدی در مورد اینکه اگر تیم ها از این محدودیت تخطی کنند با جریمه و محرومیت روبرو خواهند شد گفت: اگر تیم‌ها خدای ناکرده از ۴بازیکن استفاده کنند و یا حتی اگر عمدی هم در کار نباشد باز هم با محرومیت مواجه می‌شوند. این محرومیت بدین صورت است که اگر بالای 3 دقیقه این بازیکن در زمین بوده باشد این تیم  ۳ بر صفر بازنده اعلام می‌شود ولی اگر این بازیکن کمتر از 3 دقیقه در زمین حضور داشت این بازیکن از زمین اخراج و تا پایان مسابقات از بازی محروم خواهد شد.

جمشیدی با دعوت از تیم‌ها به بازی جوانمردانه خبر از اهدای جام اخلاق به یک تیم داد و گفت: هدف ما از این مسابقات برد و باخت نیست.تیم‌ها نباید برای برنده شدن اخلاق را زیر پا له نمایند چون برای ما بازی جوانمردانه و حفظ اخلاق از همه چیز مهم تر است.

وی با بیان جزییات بیشتری در مورد تیم‌های شرکت کننده خبر از حضور همایون شجریان و رحمان رضایی در ترکیب تیم‌های موسیقی و خاراک داد و ابراز داشت: با اینکه دو تیم سورینت و خاراک برای اولین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، چهره های شناخته شده ای مثل رحمان رضایی و تقی‌پور در ترکیب این تیم‌ها حضور دارند. یک تیم خوب و منظم هم از دانشگاه صنعتی شریف حضور دارد به نام خاراک که عادل فردوسی‌پور نیز در آن بازی می‌کند. البته این خبر خوشحال کننده را هم بدهم که خواننده خوب و محبوب موسیقی همایون شجریان در تیم موسیقی بازی خواهد کرد.

چهارمین دوره مسابقات جام رمضان از تاریخ سه شنبه ۲۵تیرماه با دیدار تیم‌های پدر خوب - استقلال و پرسپولیس - خاراک آغاز می‌شود و سه شنبه ۲۵ مردادماه با برگزاری دیدار نهایی و رده بندی به پایان می‌رسد. بلیت این مسابقات ۵۰۰۰ تومان است.

گروه بندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه a: تیم‌های پدر خوب - پیشکسوتان استقلال - پیشکسوتان پرسپولیس - خاراک

گروه b: تیم ملی فرانسه 98 - موسیقی - هنرمندان - ریموزیت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز