خبرگزاری کار ایران

حتما نیکبخت به پازل قلعه‌نوعی می‌خورده؛

حجازی: رفتن جباری به سپاهان نباید اینقدر مهم باشد!

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۸

همیشه ستاره‌ها از استقلال رفته شدند اما چیزی که همیشه پا برجا بوده و برای مردم باقی مانده استقلال است.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در دنیای حرفه‌ای جدایی یک بازیکن از یک تیم چندان اتفاق غیرطبیعی نیست.

آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد جدایی مجتبی جباری از استقلال باید بگویم در دنیای حرفه‌ای فوتبال جدایی یک بازیکن از یک تیم چندان اتفاق غیرطبیعی نیست اما در ایران ما به مسائل احساسی نگاه می‌کنیم و به همین دلیل این جدایی تا این حد بزرگ شده است.

مربی سابق استقلال متذکر شد: حتما سپاهان پیشنهاد خوبی به خصوص به لحاظ مالی به جباری داده که باعث شده او به این تیم برود اما برای تیم بزرگی مثل استقلال نباید رفتن یک بازیکن اینقدر مهم باشد. همیشه ستاره‌ها از استقلال رفته شدند اما چیزی که همیشه پا برجا بوده و برای مردم باقی مانده استقلال است.

وی افزود: در مورد اینکه چطور می‌شود یک بازیکن ملی‌پوش مثل مجتبی جباری حفظ نمی‌شود اما بازیکنی مثل نیکبخت که مدت‌ها از میان دور است جذب می‌شود را باید از سرمربی استقلال بپرسید چون ما بیرون گود هستیم و نمی‌توانیم نظر بدهیم حتما سرمربی تیم به نیکبخت نیاز داشته و تشخیص داده می‌تواند به استقلال کمک کند که او را آورده است. اینها از اختیارات سرمربی تیم است و حتما تشخیص داده نیکبخت به پازل تاکتیکی‌اش می‌خورد که او را جذب کرده است. آینده نشان می‌دهد انتخاب نیکبخت انتخاب درستی بوده یا نه؟!

حجازی در پایان گفت: جباری از مهره‌های تاثیرگذار استقلال به خصوص در فصل قبل بود اما الان از تیم جدا شده و نمی‌شود کاری کرد. امیدوارم با جدایی او تیم لطمه نخورد چون یکی از نقاط قوت استقلال جباری بود و الان باید به فکر جایگزین خوبی برای او باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز