خبرگزاری کار ایران

سرمربی پرتغالی رفتتی شد؛

شجاعی: هلنا کاستا خواسته‌های ما را برآورده نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۲

هلنا خواسته های ما را برآورده نکرد. باید به فکر جایگزین مناسبی برای وی باشیم.

تیم ملی فوتسال بانوان که برای شرکت در مسابقات داخل سالن راهی کره جنوبی شده بود شب گذشته در میان استقبال علاقه‌مندان به ایران بازگشت.

به گزارش ایلنا، این درحالی بود که تیم ملی بانوان برای اولین بار به فینال مسابقات راه یافته و با شکست مقابل ژاپن به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا به مدال نقره رسید که این اولین مدال نقره تاریخ ورزش ایران در رشته‌های تیمی بانوان بود و از همین رو از اهمیت زیادی برخوردار است.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: دختران ما با اینکه مدال نقره گرفتند اما فدراسیون قصد دارد به انداره تیم ملی فوتسال مردان که قهرمان شدند، به آنها پاداش دهد. آنها بسیار خوب توانستند مقابل حریفان خود ظاهر شوند واین دور از دسترس بود که بتوانیم مدال نقره مسابقات را دریافت کنیم.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی فوتسال عملکرد بسیار خوبی داشت و ما در تلاشیم آنها در این تیم نگه داریم اما باید به مذاکره بنشینیم تا مشخص شود که آیا خودشان هم دوست دارند در خدمت تیم ملی باشند یا خیر.

شجاعی درخصوص کادر فنی تیم ملی فوتبال هم گفت: هلنا خواسته‌های ما را برآورده نکرد. باید به فکر جایگزین مناسبی برای وی باشیم. با او طی چند روز اخیر خداحافظی میکنیم. تیم ملی فوتبال هم باید مانند فوتسال موفق باشد چون بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار داده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز