خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه مهم با سجادی؛

احتمال جدایی رویانیان از پرسپولیس قوت گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۱

شنیده می‌شود مدیرعامل سرخ‌ها پس از همه اتفاقات اخیر و فشار وزارت ورزش برای جدایی از این باشگاه تصمیم خود برای رفتن را گرفته و از حمید سجادی خواسته هر چه زودتر تکلیف‌اش را روشن کند.

مدیرعامل پرحاشیه پرسپولیس صبح امروز برای چندمین بار در چند هفته اخیر راهی خیابان سئول شد و با مدیران ارشد وزارت ورزش دیدار و مذاکره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رویاینان که در طول چند هفته اخیر چند بار بحث کناره‌گیری و حتی برکناری‌اش از مدیرت باشگاه پرسپولیس به گوش رسیده و هر بار به نحوی ماندنی شده در آخرین اقدام خود راهی وزارت ورزش شد تا تکلیفش را با وزیر و معاون او حمید سجادی روشن کند.

او که اخیر به شدت تحت فشار برخی پیشکسوتان و حتی تعدای از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش بوده صبح امروز در شرایطی راهی خیابان سئول شد و قریب به 2 ساعت با حمید سجادی معاون وزیر ورزش گفت و گو کرد که شنیده می‌شود مدیرعامل سرخ‌ها پس از همه اتفاقات اخیر و فشار وزارت ورزش برای جدایی از این باشگاه تصمیم خود برای رفتن را گرفته و از حمید سجادی خواسته هر چه زودتر تکلیف‌اش را روشن کند.

طبق آنچه که پس از این جلسه به نقل از مدیرعامل پرسپولیس سرخ‌ها منتشر شدهگویا رویاناین از این بلاتکلیفی به ستوه آمده و از حمید سجادی خواسته هرچه زودتر تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را روشن کند.

رویانیان گفته: من نقطه‌نظرات خودم را به سجادی در خصوص هیئت مدیره پرسپولیس دادم و دیگر سایر تصمیمات با ایشان و وزارت ورزش و وزیر است. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند ختم به خیر باشد.

در همین زمینه خبرنگار ایلنا کسب اطلاع کرد که به زودی و تا پیش از عمر دولت دهم وزارت ورزش ترکیب جدید هیات مدیره را اعلام و فردی را در سمت مدیرعاملی پرسپولیس جایگزین رویانیان خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز