خبرگزاری کار ایران

چند خبر از پرسپولیس؛

مجوز بازی مارکو رسید/ عابدزاده 2 هفته دیگر برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۰

ظهر امروز مجوز بازی سپانوویچ را که توسط باشگاه ملادوست مونته نگرو صادر شد و به تائید فدراسیون فوتبال آن کشور و فیفا رسید

بنابر اعلام کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، مجوز بازی مارکو سپانوویچ ظهر امروز دریافت شد.

به گزارش ایلنا، کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز مجوز بازی سپانوویچ را که توسط باشگاه ملادوست مونته نگرو صادر شد و به تائید فدراسیون فوتبال آن کشور و فیفا رسید را از طریق سیستم TMSدریافت کرد. به این ترتیب این بازیکن که بعد از تست فنی مورد تائید کادر فنی قرار گرفته است می‌تواند به طور رسمی به جمع سرخپوشان ملحق شود.

عابدزاده 2 هفته دیگر برمی‌گردد

امیر عابدزاده دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس تا دو هفته دیگر به شرایط تمرین باز خواهد گشت. کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بررسی MRIانجام شده از انگشت دست امیر عابدزاده اعلام کرد: با توجه به التهابی که در ناحیه مفصلی ناشی از کشیدگی شدید انگشت وجود دارد، استراحت عابدزاده بین 10 تا 14 روز تمدید می‌شود.

کادر پزشکی اعلام کرد: با توجه به اینکه اصراری برای بازگشت سریعتر این بازیکن وجود ندارد، ترجیح بر این است که زمان لازم و استاندارد برای بهبودی آسیب‌دیدگی داده شود تا مشکل پیش آمده به طور کامل برطرف شود. امیر عابدزاده تمرینات بدنسازی را در کنار تیم انجام می‌دهد و از دو هفته دیگر تمرینات دروازه‌بانی با توپ را آغاز خواهد کرد.

ریکاوری سرخ‌پوشان در نوبت صبح

سرخ‌پوشان پس از برد تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان، صبح امروز تمرینات ریکاوری پرنشاطی را انجام دادند. سرخ‌پوشان در شروع فصل جدید در تمام بازی‌های دوستانه که علی دایی حاضر بوده است به پیروزی رسیدند. تیم فوتبال پرسپولیس دو بازی تدارکاتی آخر خود را برابر تراکتورسازی و استقلال صنعتی انجام دادند و پس از پیروزی در بازی روز گذشته با روحیه عالی تمرینات ریکاوری با نشاطی را صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر انجام دادند. سرخ پوشان طبق برنامه، فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین خواهند کرد که تمرین نوبت صبح به کار با وزنه اختصاص خواهد داشت.

عالیشاه از سه‌شنبه تمرین می‌کند

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد؛ امید عالیشاه از تمرین بعدازظهر فردا با توجه به نتیجه معاینات، تمرینات خود را آغاز می‌کند. کادر پزشکی سرخپوشان که امید عالیشاه را برای بررسی دقیق‌تر وضعیت آسیب‌دیدگی برای MRIاعزام کرده بود، اعلام کرد: مشکل عالیشاه به التهاب در ناحیه مفصلی مربوط می‌شود و به این منظور برنامه فیزیوتراپی و انجام تمرینات اصلاحی و کششی در نظر گرفته شده است که بازیکن باید به صورت مداوم آنها را تا بهبودی کامل انجام دهد. عالیشاه از بعدازظهر فردا تمرینات میدانی را آغاز می‌کند که بسته به نتیجه معاینات به صورت انفرادی یا به صورت تیمی خواهد بود.

انجام مرحله دوم تست پزشکی بازیکنان

بازیکنان ملی‌پوش و بازیکنان تازه پیوسته به جمع سرخپوشان امروز برای انجام تست‌های پزشکی راهی آکادمی ملی فوتبال شدند. با پیگیری کادر پزشکی پرسپولیس، امروز تعدادی از بازیکنان برای انجام تست‌های پزشکی استاندارد فدراسیون فوتبال، راهی آکادمی فوتبال شدند. بازیکنان پرسپولیس پیش از این، هشتم خرداد ماه برای تست پزشکی اقدام کرده‌ بودند ولی تعدادی از اعضای تیم همچون ملی‌پوشان و بازیکنان تازه پیوسته به جمع سرخپوشان در آن تست حاضر نبودند که اقدامات لازم برای آنها امروز انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز