خبرگزاری کار ایران

هواداران صبور باشند؛

بوناچیچ: مثل یک سرباز تمام عیار در خدمت ذوب‌آهن هستم

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۷۲

سرمربی تیم ذوب آهن تاکید کرد برای بازگشت به دوران موفقیت باید همه با هم زیر پرچم ذوب آهن حداکثر تلاشمان را به کار بگیریم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد برای بازگشت به دوران موفقیت باید همه با هم زیر پرچم ذوب آهن حداکثر تلاش‌مان را به کار بگیریم.

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ درباره حضور مجددش در اصفهان، آخرین وضعیت تیم و سایر موضوعات مربوط به این تیم اظهار داشت: پیش از این همانگونه که می‌دانید 2 سال رویایی را با سپاهان تجربه کردم و خوشبختانه فوتبال اصفهان امروز در جایگاهی قرار دارد که در این زمینه نیازی به بیان من نیست.

وی افزود: مربیانی همچون من و امثال من زندگی و عملکردشان حرفه‌ای است و باید همچون یک سرباز تمام عیار در خدمت تیم و باشگاه‌ خود باشند بدین ترتیب من مطابق با همین روال امروز در خدمت باشگاه ذوب‌آهن هستم و برای موفقیت این تیم همچون تیم سپاهان همه تلاشم را خواهم کرد.

وی ضمن تشکر از سرمربی قبلی که تیم را از سقوط به مرحله پائین تر نجات داد، گفت: برای بازگشت به دوران موفقیت باید همه با هم زیر پرچم ذوب‌آهن حداکثر تلاش‌مان را کنیم. ما باید حداکثر استفاده را از زمان بکنیم و وقت را از دست ندهیم و به این دلیل که هنوز در آغاز فصل هستیم من خواهم توانست ایده‌هایم را پیاده کنم.

این مربی کروات در ادامه با بیان اینکه فوتبال کار بسیار شاقی است که ابعاد بسیاری دارد واین موضوع در ایران سخت تر از جاهای دیگر است ضمن تشکر از مدیران و مسئولان ذوب‌آهن بویژه مدیر عامل کارخانه و خسرو ابراهیمی مدیر عامل باشگاه اظهار امیدورای کرد که با همیاری و مشورت و تلاش دسته جمعی بتوان ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش در لیگ برتر بازگرداند.

وی در ادامه گفت: قبل از آمدن من در باشگاه جهت از دست ندادن زمان لیستی تهیه شده بود که در این میان وظیفه من بواسطه تعهدی که به باشگاه دارم این است که بهترین کار را انجام دهم تا بهترین نتیجه را بدست بیاورم.

وی در مورد انتظاراتش از بازیکنان گفت: انتظار من از بازیکنان صد در صد حرفه‌ای این است که 3 فاکتور نظم و انضباط، مسئولیت پذیری وتلاش را رعایت نمایند. من نیز در طول سالیان فعالیتم نشان داده‌ام توجهم معطوف به جوانان است و در باشگاه‌ها نیز معمولا نگاهم معطوف به مدارس فوتبال و داشته‌های آن باشگاه است.

وی در ارتباط با دستیارانش گفت: دستیاران من در تیم ذوب آهن در قالب همکاری با باشگاه آقایان محمد یاوری، هاشم سلطانی و هاروت آبراهامیان (مربی دروازه‌بانی) هستند، عناوین مهم نیست من اعتقادی به دستیاری اول و دوم ندارم بلکه آنچه مهم است در نهایت عملکرد همه ما به عنوان جزیی از مجموعه تیم ذوب آهن و تلاش برای کسب بهترین نتایج ممکن است.

و ی در پایان تصریح نمود: هواداران و دوستداران باشگاه ذوب‌آهن باید صبور باشند. زیرا این اولین تجربه حضور من در تیم ذوب آهن است و با توجه به کمبود وقت باید حداکثر تلاشم را برای انسجام تیم انجام دهم و چون شدیدا به نظم و برنامه‌ریزی اعتقاد دارم معمولا دو تا سه ماه طول می‌کشد تا تفکراتم در تیم به بار بنشیند و لذا توقع من از همه علاقه‌مندان به ذوب آهن این است که من را در رسیدن به این مهم و در نهایت ارتقاع جایگاه ذوب آهن یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز