خبرگزاری کار ایران

بعضی از بچه‌های ۹۸ سوختند؛

استاد اسدی: احمدی‌نژاد با من؛ مهارش می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۱

حضور در بازی تیم ملی 98 مقابل 2014 هنوز به من چیزی نگفته اند و این خبری را در روزنامه ها خواندم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درباره حضور در بازی تیم ملی 98 مقابل 2014 هنوز به من چیزی نگفته‌اند و این خبر را در روزنامه‌ها خواندم.

علی اکبر استاد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم دیدار تیم 98 با تیم ملی فعلی بازی خوبی می‌شود. البته با این تیم کی روش بازی کردن سخت است چون بچه‌های ما اضافه وزن دارند و ما باید 18 نفره مقابل 11 نفر آنها بازی کنیم. بچه‌های ما با این شکم‌ها بیشتر از 2 متر نمی‌توانند بدوند.

وی در مورد حضور محمود احمدی‌نژاد در این دیدار گفت: احمدی‌نژاد با من، خودم مهارش می کنم. بالاخره احمدرضا عابدزاده نیست که گل به خودی بزنم و در این بازی رئیس جمهور را می‌گیرم تا بگویند استاد محافظ احمدی‌نژاد است. با احمدی‌نژاد من تو من بازی می‌کنم اما اگر بخواهد رد شود، راه می‌دهم چون 10 متری‌اش هم نمی‌توانم بروم. بالاخره باید به رئیس جمهور راه بدهیم.

وی ادامه داد: بازی کردن در کنار بچه‌های 98 حس خوبی است چون دوباره دور هم جمع می‌شویم. فکر می‌کنم چون از بچه‌های 98 تقدیر نشده، می‌خواهند دل بچه‌های را به دست بیاورند اما سخت است چون بعضی از بچه‌های 98 سوختند.

استاد اسدی در پایان گفت: قرار بود به بچه‌های 98 خانه و زمین بدهند. همان زمان فیش خانه و زمین را به ما دادند اما خبری نشد. پیگیری هم کردیم اما خانه و زمین را به ما ندادند. اکثر بچه‌های آن موقع تیم ملی خارج رفتند و پول خوبی گرفتند و ما را از یاد بردند که چیزی در فوتبال نگرفته‌ایم. الان هم وقتی می‌افتیم بیمارستان یاد ما می‌افتند. چشم ما دنبال پول نبود اما زحمت کشیدیم و نمی‌دانند  الان چطوری داریم زندگی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز