خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فولاد:

اولویت فولاد درخشش درلیگ برتر است

کد خبر : ۹۰۲۲۶

همه برنامه و کار تیم را متمرکز این مساله کرده ایم تا بتوانیم در لیگ برتر باشگاه ها با کسب نتایج لازم، خوب ظاهر شویم.

سیف اله دهکردی گفت: اگر می‌گویم اولویت ما در لیگ برتر و جام حذفی است به خاطر آن است که با درخشش در این جام و کسب مقام لازم می توان به آسیا وارد شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: همه برنامه و کار تیم را متمرکز این مساله کرده ایم تا بتوانیم در لیگ برتر باشگاه ها با کسب نتایج لازم، خوب ظاهر شویم.

دهکردی اضافه کرد: از این رو علاوه بر حفظ ۹۰ درصد از ترکیب فصل قبل خود، بازیکنانی را که مورد نیاز بود با نظر کادرفنی جذب و درحال حاضر در تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان شرکت دارند.

وی با اشاره به این که تیم فوتبال فولاد خوزستان درفصل گذشته با کمک کادر فنی خود موفق شد با کسب مقام چهارم لیگ برتر آسیایی شود گفت: امسال همه تلاشمان حول این مساله است که با همت و تلاش اعضای تیم، هواداران و مسوولان خوزستان جایگاهی بهتر ازدوره قبل در فوتبال ایران کسب کنیم.

وی افزود: امسال مسوولیت ما نسبت به دوره قبل بیشتر شده است زیرا از یک سو با توجه به جایگاهی که در فصل قبل به دست آوردیم توقع و انتظارات از تیم فوتبال فولاد خوزستان بالا رفته و ازطرف دیگر تیم هایی که در برابر ما بازی می کنند با انگیزه بیشتر ظاهر خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به ترکیب تیم فوتبال این باشگاه اشاره و اظهار کرد: امسال هم مانند فصل گذشته علاوه بر جذب چند بازیکن جدید غیربومی، چند نفر از بازیکنان تیم های پایه خودرا که استحقاق پوشیدن پیراهن تیم بزرگسالان را داشتند به لیست خود اضافه کرده ایم، که با نظر سرمربی تیم ازوجود آنان دررقابت های آینده استفاده خواهد شد.

وی به برنامه های آماده سازی بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای لیگ سیزدهم اشاره کرد و گفت: برای این منظور سه اردو در شهرهای بروجرد، اردبیل و تهران تشکیل دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز