خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌سازی نکنند، یک جام می‌گیریم؛

پنجعلی: تراکتورسازی تیم دوم پرسپولیس است/ جنگی بین ما وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۳۹

تراکتورسازی تیم دوم پرسپولیس و پرسپولیس تیم دوم تراکتورسازی است و این دیدار یک بازی خانوادگی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آستانه لیگ سیزدهم پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر همه چیز در پرسپولیس خوب است. ما تمرینات خوب و اردوهای مناسبی برگزار کردیم و بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌ایم و اگر حاشیه‌ای برای تیم به وجود نیاید حداقل یک جام در فصل جدید می‌گیریم. شروع کار ما در لیگ سیزدهم بازی با تراکتورسازی در تهران است که بازی سختی خواهد بود.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی در حال حاضر گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و این چند ساله یکی از تیم های مطرح و مدعی فوتبال ایران بوده و فکر می‌کنم دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بازی جذابی شود. طبیعی است شروع لیگ برای هر تیمی مهم است به خصوص پرسپولیس چون پرسپولیس آبستن حوادث زیادی است و از هواداران خواهش می‌کنم صبور باشند، صبوری آنها باعث می‌شود تیم نتیجه بگیرد.

پنجعلی در پایان گفت: در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی روی سکوها جنگی وجود ندارد. قبلا هم این دو تیم با هم بازی کرده‌اند و اتفاقی نیفتاده است. در فوتبال حرفه‌ای همه به هم احترام می گذارند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند و به حریف احترام می‌گذارند. تراکتورسازی تیم دوم پرسپولیس و پرسپولیس تیم دوم تراکتورسازی است و این دیدار یک بازی خانوادگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز