خبرگزاری کار ایران

علی دایی دستش را برای ما رو نکرده؛

نورمحمدی: خوب شد اولین حریف ما تراکتورسازی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۹

اگر می‌خواهیم قهرمان شویم نباید به این فکر کنیم که حریف اول ما آسان است یا سخت! البته شگفتی‌ها همیشه در فوتبال هستند ولی ما خود را برای پیروز شدن آماده کرده‌ایم.

مدافع با تجربه پرسپولیس گفت: برخلاف سال‌های گذشته نگران نیستیم. همه کارهای لازم را انجام داده‌ایم و خوب شد اولین حریف ما تیمی مثل تراکتورسازی است که با بردنش خودمان را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا نورمحمدی افزود: شرایط خوبی برای شروع لیگ داریم و کاری نمانده که انجام نداده باشیم. به همین دلیل همه منتظر آغاز بازی‌ها هستیم. در سال‌های گذشته همیشه برای شروع لیگ استرس زیادی داشتیم. البته استرس تا حدی همیشه وجود دارد ولی الان نگران این مسائل نیستیم. تمرینات را به موقع شروع کردیم. نفرات ملی‌پوش هم زمان زیادی کنار سایر اعضای تیم بودند و تمرینات و بازی‌های لازم را هم انجام دادیم.

وی درباره اینکه آیا با توجه به صحبت‌های او هواداران باید منتظر پیروزی از اولین بازی باشند، ادامه داد: بطور قطع با چنین هدفی به میدان می‌رویم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم نباید به این فکر کنیم که حریف اول ما آسان است یا سخت! البته شگفتی‌ها همیشه در فوتبال هستند ولی ما خودمان را برای پیروز شدن آماده کرده‌ایم. نه تماشاگران، نه علی آقا و نه خودمان انتظاری غیر از این نداریم. تراکتورسازی حریف خوب و قابلی است ولی بطور قطع کار آنها برای هفته اول خیلی سخت‌تر از ما است. چون باید در تهران برابر پرسپولیس بازی کنند و من امیدوارم هواداران از همین هفته اول استقبال خوبی از بازی‌ها داشته باشند.

نورمحمدی درباره اینکه آیا تغییرات به شکلی بوده که تیم برای نتیجه‌گیری نیاز به زمان داشته باشد یا نه، خاطرنشان کرد: برای نتیجه‌گیری از همین اولین بازی انگیزه و برنامه داریم اما این قانون فوتبال است که هماهنگی با گذشت هر بازی بیشتر می‌شود. خدا را شکر استخوان‌بندی تیم سال قبل حفظ شد. یکسری جوان‌های با آتیه اضافه شدند که علی دایی با بازی آنها آشنایی دارد و همه اینها کمک می‌کند در زمان صرفه جویی کنیم. اتفاقا فکر می‌کنم خوب شد در روز اول با تیمی مثل تراکتورسازی بازی می‌کنیم. چون با پیروزی در این بازی خود را به عنوان مدعی مطرح می‌کنیم.

وی درباره اینکه حدس می‌زند در ترکیب باشد یا نه، گفت: واقعا نمی‌توان حدس زد. علی دایی دست خود را برای ما رو نکرده است. تلقی من این است که می‌خواهد، همه بچه‌ها تا آخرین لحظه با تمام انرژی کار کنند نه کسی دلسرد شود و نه کسی مطمئن باشد که فیکس است. اتفاقا خوب است. البته من عادت دارم وقتی هم نباشم انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم. سال قبل هم وقتی در هفته‌های اول نبودم، گفتم با یک نیمه بازی به ترکیب راه پیدا می‌کنم ولی یک مربی با روحیات مختلف سر و کار دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناکامی در بازی‌های‌ مقابل سایپا و فولاد و گلزنی برابر امیدها تصریح کرد: بازی‌های تدارکاتی را باید از نظر فنی جدی گرفت. مقابل سایپا و فولاد ما هنوز تحت فشار بدنسازی بودیم و بدن‌ها ول نکرده بود. ترکیب‌های مختلفی هم داشتیم. در بازی با امیدها هم مساله این نبود که می‌خواستیم گل‌های بیشتر بزنیم. در واقع آنچه باعث شده بود بچه‌ها فشار بیاورند، این بود که آخرین بازی دوستانه را انجام می‌دادیم و طبعا بچه‌ها تلاش می‌کردند نظر کادر فنی را جلب کنند و این از انگیزه و روحیه خوب تیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز