خبرگزاری کار ایران

فردا تکلیف مسافران تبریز مشخص می‌شود؛

قلعه‌نویی: باید کاری کنیم نسل جوان به ورزشگاه بیاید

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۹۹

شروع لیگ همیشه سخت است و حالا ما باید با گسترش فولادی بازی کنیم که تیمی جوان و باانگیزه است که مربی باهوشی هم دارد.

سرمربی تیم استقلال پیش از شروع تمرین استقلال درخصوص اولین بازی این تیم مقابل گسترش‌فولاد در لیگ اظهار داشت: بازی سختی پیش‌رو داریم. امسال تغییرات زیادی داشتیم و تیم هم تمرینات خود را تقریبا دیر شروع کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در جمع خبرنگاران افزود: فکر می‌کنم هفته قبل تقریبا تکمیل شدیم تمرینات‌مان را ادامه دادیم. با این حال شروع لیگ همیشه سخت است و حالا ما باید با گسترش فولادی بازی کنیم که تیمی جوان و باانگیزه است که مربی باهوشی هم دارد.

وی درخصوص برنامه تعیین‌شده از سوی سازمان لیگ برای لیگ سیزدهم نیز گفت: از سازمان لیگ و مهدی تاج می‌خواهیم برنامه طوری تنظیم شود که ما مربیان تکلیف خودمان را از همین ابتدا بدانیم؛ یعنی بدانیم نیم‌فصل چه زمانی است و... تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با گران‌شدن بلیت ورزشگاه‌ها موافق هستید یا خیر، تصریح کرد: من از قیمت بلیت‌ها خبر ندارم ولی باید بدانیم  سرمایه فوتبال ما هوادارانش هستند. باید کاری کنیم نسل جوان به ورزشگاه بیاید و حالا اگر در این راه تخفیف هم به آنها بدهیم چیز خاصی نمی‌شود.

وی یاداور شد: البته وظیفه من نیست در مورد این چیزها حرف بزنم ولی همه‌جای دنیا برنامه دارند برای ترغیب جوان‌ها برای رفتن به ورزشگاه‌ها. من این را در آلمان دیدم که برنامه‌های تفریحی و قرعه‌کشی ماشین و اینطور مسائل را برای ترغیب جوان‌ها استفاده می‌کردند. امیدوارم نگاه مسئولان ما هم به این سمت برود البته خود مهدی تاج فردی اقتصادی است و می‌تواند این موضوع را حل کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برای سفر به تبریز چه بازیکنانی را در اختیار خواهد داشت، گفت: فردا تکلیف این موضوع مشخص می‌شود تا در نهایت 18 بازیکنی که توانایی بازی دارند، را مشخص کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز