خبرگزاری کار ایران

این پول‌ها برای وزارت ورزش رقمی نیست؛

درخشان: برنامه‌ای که اجرا نشود جایش در سطل زباله است

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۹۲

در جام جهانی اتفاقی نمی‌شود نتیجه گرفت چون اتفاقات هیچ نقشی در نتایج و بازی‌ها ندارند و فقط قدرت، توانایی و مهارت بازیکنان است که می‌تواند حرف اول را بزند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی بد است که فدراسیون فوتبال برای تدارک تیم ملی پول ندارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وقتی فدراسیون فوتبال پول ندارد و اردوی تیمی که به جام جهانی رفته لغو می‌شود،‌چه انتظاری دارید؟ وقتی تیم ملی به خوبی تدارک نمی‌شود، چکار باید کرد؟ ژاپن و کره جنوبی را ببینید چه تدارکاتی دارند. اگر بدون اردو و بازی‌های خوب تدارکاتی به جام جهانی برویم، کیسه گل تیم‌های بزرگ دنیا می‌شویم.

وی افزود: جام جهانی میدان بسیار بزرگی است و ویترین فوتبال جهان محسوب می‌شود. در جام جهانی اتفاقی نمی‌شود نتیجه گرفت چون اتفاقات هیچ نقشی در نتایج و بازی‌ها ندارند و فقط قدرت، توانایی و مهارت بازیکنان است که می‌تواند حرف اول را بزند.

وی در مورد حرکت کی‌روش که برنامه‌های تیم ملی را در سطل زباله انداخته، گفت: این خیلی بد است و این حرکات بر می‌گردد به فدراسیون فوتبال ما و فدراسیون ایران زیر سوال می‌رود که چرا نمی‌توانیم خواسته‌های مربی خارجی که آورده‌ایم را اجابت کنیم. کی‌روش برنامه‌اش را نوشته تا اجرا شود و وقتی اجرا نمی‌شود، باید هم آن را در سطح زباله بیندازد. چرا خودمان را زیر سوال می‌بریم؟ اگر نمی‌توانیم خواسته‌های او را اجابت کنیم، چرا کی‌روش را آورده‌ایم؟

درخشان در پایان گفت: دولت باید مشکلات مالی فدراسیون را حل کند. تیم ملی به جام جهانی رفته و مردم را خوشحال کرده و نباید مشکل مالی داشته باشد. یعنی هزینه اردوی تیم ملی آنقدر بالا است که نمی‌توانند آن را تامین کنند؟ به نظر من حل این مشکل غیر ممکن نیست و شدنی است و وزارت ورزش باید به تیم ملی خیلی توجه کند. این پول‌ها برای وزارت ورزش اصلا رقمی نیست و باید مشکل مالی فدراسیون فوتبال را حل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز