خبرگزاری کار ایران

فقط ۳ امتیاز را می‌خواهیم؛

حیدری: سپاهان تیم خوبی است اما ما استقلال هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۰

فکر می‌کنم هنوز برای هماهنگی بیشتر به فرصت نیاز داریم اما سعی‌ ما بر این است تا با شکست سپاهان، اولین پیروزی در حضور هواداران را جشن بگیریم.

هافبک تیم استقلال در خصوص شرایط تیم در آستانه دیدار مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است، بعد از اینکه دیدار اول‌ را با کسب یک پیروزی پشت سر گذاشتیم، حالا می‌خواهیم تا اولین بازی خانگی‌ را هم با برد سپری کنیم.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری با بیان این مطلب اظهار کرد: فکر می‌کنم هنوز برای هماهنگی بیشتر به فرصت نیاز داریم اما سعی‌ ما بر این است تا با شکست سپاهان، اولین پیروزی در حضور هواداران را جشن بگیریم.

حیدری در پاسخ به این سوال که بسیاری، این بازی را یک فینال زودرس لیگ تلقی می‌کنند، تصریح کرد: قبول دارم به واسطه حساسیت این بازی، به آن لقب فینال لیگ داده شده است. به هر حال هر دو تیم قهرمانان فصل قبل فوتبال ایران بوده‌اند پس طبیعی است حساسیت‌ها در مورد آن بیشتر از سایر دیدارها باشد.

این هافبک ملی‌پوش با بیان اینکه استقلال از این بازی، فقط 3 امتیاز را می‌خواهد نیز، یادآور شد: همیشه بازی‌های این دو تیم تماشاگرپسند است و در عین حال، سخت. سپاهان تیم خوبی است که مهره‌های خوبی هم دارد ولی ما هم استقلال هستیم و می‌خواهیم تا با ارائه یک بازی زیبا امتیاز این دیدار را مال خود کنیم. امتیازات بازی‌های اول لیگ بسیار مهم هستند و ارزش این امتیازات در هفته‌های پایانی است که مشخص می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم برای اولین بازی‌ خانگی‌، ورزشگاهی پر از تماشاگر را شاهد باشیم. هواداران ما همیشه نمونه بوده‌اند و امیدوارم با حمایت‌های آنها، بتوانیم سپاهان را شکست دهیم

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز