خبرگزاری کار ایران

شرایط سنی تیم قلعه‌نویی بالاست؛

فریبا: جباری روز خوبی مقابل استقلال نداشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۸

به نظرم مجتبی مقابل استقلال خیلی روز خوبی نداشت، اما شک نکنید در این تیم جا می‌افتد و بهترین نفر سپاهان می‌شود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: چند عامل باعث شد استقلال مقابل سپاهان برنده نباشد

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: چند عامل وجود داشت تا استقلال مقابل سپاهان برنده نباشد هر چند که موقعیت های استقلال از حریف بیشتر بود. نحوه گل خوردن استقلال یک اشتباه فردی و شاید هم یک اشتباه داوری بود و روی تاکتیک سپاهان استقلال گل نخورد. البته سپاهان هم موقعیت‌هایی داشت اما تغییرات استقلال به لحاظ فنی درست بود هر چند که این تغییرات جواب نداد و موقعیت‌ها را نفرات جدیدی که به زمین آمدند از دست دادند.

وی افزود: تیم‌های قلعه‌نویی هفته‌های اول آن طور که باید باشند نیستند، بخصوص امسال که تیم دیرتر بسته شده و تمرینات دیرتر شروع شده است. تعدادی از بازیکنان مانند نکونام و آندو هنوز شرایط مطلوبی ندارند، هر چند آندو با همین وضعیت هم از همه بهتر بود. جواد نکونام در تمرینات بدنسازی تیم نبود و باید بیشتر کار کند تا به شرایط آرمانی برسد.

وی ادامه داد: شرایط استقلال را طور دیگری هم می‌شود نگاه کرد. استقلال باید یک بازیکن چپ پا برای سمت چپ خود پیدا کند تا هاشم بیک‌زاده به شرایط بازی برسد. از فردین عابدینی و نظری هم باید در ترکیب اصلی تیم استفاده شود چون در این شرایط درصد فشار استقلال روی حریف بیشتر می‌شود. به نظرم باید از این دو بازیکن جوان بهتر و بیشتر استفاده شود چون سن تیم یک مقدار بالا رفته به همین دلیل جوان‌ها باید به تیم تزریق شوند.

فریبا در پایان در مورد عملکرد جباری مقابل استقلال گفت: مجتبی جباری هنوز در تاکتیک تیمی سپاهان جا نیفتاده چون تفکر تاکتیکی حاکم در سپاهان با استقلال فرق دارد. به نظرم مجتبی مقابل استقلال خیلی روز خوبی نداشت، اما شک نکنید در این تیم جا می‌افتد و بهترین نفر سپاهان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز