خبرگزاری کار ایران

اردوی تدارکاتی سوری‌ها در شمال؛

تیم ملی فوتبال سوریه به مصاف صنعت ساری می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۸۲

مدت‌ها است ساری میزبان یک بازی بین‌المللی نبوده و پس از سال‌ها دیداری در شهر ساری برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال سوریه به دلیل شرایط خاص این کشور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا دیدارهای خود را در تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی سوریه قبل از شروع بازی‌های خود در مقدماتی جام ملت‌های آسیا چند روزی را در ایران اردو خواهد زد تا برای حضور دراین مسابقات به آمادگی و هماهنگی کامل برسد.

تیم فوتبال صنعت ساری که در مسابقات زیر گروه لیگ یک حضور دارد از تیم ملی فوتبال سوریه دعوت کرده تا هنگام حضورش در ایران اردوی 5 روزه‌ای را به هزینه این باشگاه در ساری داشته باشد و یک بازی دوستانه نیز با این تیم برگزار کنیم. همچنین مدت‌ها است ساری میزبان یک بازی بین‌المللی نبوده و پس از سال‌ها دیداری در شهر ساری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سوریه در گروه اول با اردن، عمان و سنگاپور همگروه است. برنامه بازی‌های این تیم در تهران به این شرح برگزار خواهد شد:

پنج شنبه 24 مرداد 92

سوریه – اردن، ساعت 19، ورزشگاه دستگردی

جمعه 24 آبان 92

سوریه – سنگاپور، ساعت 14، ورزشگاه دستگردی

سه شنبه 28 آبان 92

سوریه- عمان، ساعت 14، ورزشگاه دستگردی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز