خبرگزاری کار ایران

انتظار نداشتم چنین حرف‌هایی را بزند؛

پورحیدری: دیگر بازی‌های جباری را نگاه نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۰

به عنوان برادر بزرگتر انتظار آن حرف‌ها را از مجتبی قبل از بازی نداشتم. بعد از رفتن از استقلال حرف‌هایی که جباری در مورد فتح‌الله‌زاده زد، اصلا قشنگ نبود.

عضو مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که دیگر بازی های جباری را نگاه نمی‌کند و و از دستش دلخور است و انتظار نداشت او قبل از بازی با استقلال چنین حرف‌هایی را مطرح کند.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال شاید به 50 درصد آن آمادگی که انتظارش هست هم نرسیده چون تیم ما دیر بسته شد و نکونام و تیموریان هم فقط چند جلسه قبل از این دیدار با سپاهان با ما تمرین کردند و زمان می‌برد تا به شرایط ایده آل برسیم اما آن چیزی که من دیدم، تیم خیلی خوبی داریم.

وی با اشاره به بازی استقلال مقابل سپاهان متذکر شد: اگر در نیمه دوم از 50 درصد فرصت‌ها هم استفاده می‌کردیم، با 3 گل اختلاف سپاهان را می‌بردیم. به نظر من باخث خانگی خوب نیست، اما به این تیم خیلی امیدوارم و روزهای خوبی در پیش داریم به خصوص برای شروع لیگ قهرمانان آسیا در 30 مردادماه که استقلال می‌تواند در این رقابت‌ها قهرمان شود.

وی در مورد عملکرد مجتبی جباری با پیراهن سپاهان مقابل استقلال گفت: اصلا او را ندیدمش چون دیگر بازی‌هایش را نگاه نمی‌کنم. من مجتبی را دوست داشتم اما انتظار نداشتم چنین حرف‌هایی را قبل از بازی بزند. نمی‌خواهم در مورد مجتبی جباری صحبت کنم اما از دستش دلخور هستم و به عنوان برادر بزرگتر انتظار آن حرف‌ها را از مجتبی قبل از بازی نداشتم. بعد از رفتن از استقلال حرف‌هایی که جباری در مورد فتح‌الله‌زاده زد، اصلا قشنگ نبود چون فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه چند بار با او قرارداد بسته بود. پرداخت‌های باشگاه هم به جباری به موقع بود و بعید بود جباری این صحبت‌ها را مطرح کند. متاسفانه خیلی چیزها در این مملکت کمرنگ شده است. بحث جباری نیست و اگر همه رعایت احترام و ادب را نکنیم، بهتر است در این فوتبال بسته شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بازی بعدی تیمش مقابل فجر سپاسی در شیراز گفت: بازی‌ها سخت است بخصوص برای ما که رویداد مهمی مثل لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و امیدواریم بازیکنان ما مصدوم نشوند. بازی سختی مقابل فجر سپاسی در خانه‌اش داریم چون هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم اما با توجه به تجربه بچه‌ها امیدواریم 3 امتیاز را بگیریم.

پورحیدری در پایان گفت: این روزها از استقلال انتقاد می‌کنند که تیم پیری است اما اصلا چنین چیزی نیست. وقتی تیم به موقع تمرین می‌کند، سن مطرح نیست. اتفاقا یک تیم بسیار با تجربه داریم که از این تجربه می‌توانیم خیلی خوب استفاده کنیم. امثال نکونام، تیموریان و صادقی در شرایط سخت می‌توانند به تیم کمک کنند. اگر تیم ما پیر است چطور با 50 درصد آمادگی مقابل سپاهان در نیمه دوم 5-6 موقعیت خوب ایجاد کرد؟ به نظر من این حرف‌ها کم لطفی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز