خبرگزاری کار ایران

حواس همه بچه‌ها کاملا جمع است؛

پنجعلی: یکسری‌ها دوست دارند برای پرسپولیس حاشیه درست شود

کد خبر : ۹۴۵۱۶

یکسری‌ها دوست دارند برای پرسپولیس حاشیه درست شود در مجموع حواس همه بچه‌ها کاملا جمع است تا وارد حاشیه نشوند و در همه بازی‌ها با قدرت بازی کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دیدند که پرسپولیس پتانسیل بسیار بالایی دارد و رو به پیشرفت است.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همه دیدند که تیم ما رو به پیشرفت است. این پرسپولیس پتانسیل بسیار بالایی دارد و بازی‌های بهتری انجام خواهیم داد. مقابل ذوب‌آهن هم حق ما مساوی نبود جایی که فرصت‌های ما گل نشد. به هر حال فوتبال همینطوری است و آن تیمی که حقش است همیشه برنده نمی‌شود. نیمه دوم خیلی خوب بودیم و موقعیت زیادی داشتیم و فقط گل نزدیم.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل مس کرمان گفت: مس تیم خوبی است و ما تا آخر لیگ سعی می‌کنیم روحیه بالایی داشته باشیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم همانطور که برای بازی‌های سخت مثل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی با قدرت به میدان می‌رویم برای بقیه بازی‌ها هم همین گونه خواهیم بود چون می‌دانیم کوچکترین غفلت مساوی با از دست دادن نتیجه است.

پنجعلی در پایان گفت: مقابل مس کرمان قطعا دنبال 3 امتیاز خواهیم بود جو تیم ما خیلی خوب است و آرامش اطراف تیم ما حاکم شده و سعی می‌کنیم این آرامش را از دست ندهیم چون می‌دانیم به راحتی برای تیم ما حاشیه درست می‌شود. ضمن اینکه یکسری‌ها دوست دارند برای پرسپولیس حاشیه درست شود. در مجموع حواس همه بچه‌ها کاملا جمع است تا وارد حاشیه نشوند و در همه بازی‌ها با قدرت بازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز