خبرگزاری کار ایران

تیم‌های پیروانی خوب و دونده هستند؛

فنونی‌زاده: استقلال خوب موقعی به سپاهان باخت

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۵۴

تیم‌های پیروانی همیشه خوب و دونده هستند، اما استقلال در این بازی محکوم به برد است و انشاء الله که به پیروزی برسیم.

پیشکسوت تیم استقلال درخصوص شرایط این روزهای استقلال پس از بازی مقابل سپاهان، اظهارداشت: شرایط تیم خوب است و بعد از بازی با سپاهان، تیم تمرینات منظمی را دنبال کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی فنونی‌زاده در خصوص عملکرد استقلال در بازی مقابل سپاهان تصریح کرد: شاید اگر توپ‌های استقلال در این بازی وارد گل می‌شد آن وقت ما این بازی را با نتیجه‌ای مثل 6 بر 2 می‌بردیم. سپاهان تیم هماهنگی بود اما استقلال مقابل این تیم خیلی خوب کار کرد و به نظرم خوبی این باخت این بود که در هفته دوم رقم خورد.

وی همچنین متذکر شد: سال قبل هم دقیقا در بازی دوم با همین نتیجه به سایپا باختیم اما بعد دیدید بعد از همان بازی، تیم شکل واقعی‌اش را گرفت و رفت و قهرمان شد. حالا هم این باخت در زمانی افتاده که قابل جبران است و این نکته مهمی برای استقلال است.

پیشکسوت استقلال مصاف با فجرسپاسی را این چنین ارزیابی کرد: تیم‌های پیروانی همیشه خوب و دونده هستند، اما استقلال در این بازی محکوم به برد است و انشاء الله که به پیروزی برسیم.

فنونی‌زاده درخصوص عملکرد بازیکنان جدید تیم و همچنین مصدومیت‌هایی که این روزها به سراغ استقلالی‌ها آمده نیز، یادآور شد: این از خوش‌شانسی استقلال است که مصدومیت در آغاز فصل سراغ بازیکنانش آمده چون اگر این اتفاق در اواسط فصل می‌افتاد آن وقت جایگزین کردن نفرات خیلی سخت‌تر می‌شد اما در مورد بازیکنان جدید هم باید بگویم حقیقتا توقع نداشتم محمد قاضی اینقدر خوب عمل کند و اینقدر زود در ترکیب جا بیفتد با توجه به اینکه مدت زیادی هم نبود که در کنار تیم تمرین می‌کرد. پژمان نوری هم با تجربه است و طبیعی است از تجربه‌اش در استقلال استفاده کند و مهدی نظری هم مقابل سپاهان خیلی خوب بود. شاید اگر او باتجربه‌تر بود در این بازی حتی می‌توانست 2 گل به ثمر برساند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز