خبرگزاری کار ایران

گروه ما از گروه مقابل سخت‌تر است؛

کهندل: مس پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

کد خبر : ۹۸۱۶۱

با هدف کسب سهمیه در مسابقات حذفی شرکت می‌کنیم و انشاءالله بتوانیم به هدف خود برسیم و به آسیا برویم.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: در جام حذفی در گروه قدرتمندی قرار گرفته‌ایم و فکر می‌کنم از گروه مقابل گروه ما قوی‌تر است.

ایرج کهندل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: گروه ما در جام حذفی بسیار سخت است و با تیم‌های طراز اول کشور مثل سپاهان و استقلال همگروه هستیم که بسیار قوی و مطرح هستند و از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند. ملوان هم تیم ریشه‌داری است و صبای قم هم قوی است. فکر می‌کنم گروه ما از گروه مقابل قوی‌تر باشد.

وی افزود: در جام حذفی دنبال این هستیم که با قدرت بجنگیم و سهمیه آسیا را بگیریم. به هر حال این مسابقات یک شانس برای رسیدن به آسیا است و همه تیم‌ها دنبال گرفتن سهمیه در جام حذفی هستند و ما هم یکی از همان تیم‌ها هستیم که با هدف کسب سهمیه در مسابقات حذفی شرکت می‌کنیم و انشاءالله بتوانیم به هدف خود برسیم و به آسیا برویم.

کهندل در پایان گفت: فکر می‌کنم پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را داریم چون اگر به لیگ نگاه کنید، تیم قعر جدولی هم تیم صدر جدول را می‌برد و تیم‌ها چیزی از هم کم ندارند و پتانسیل موفقیت در این مسابقات را داریم اما باید با درایت و اصولی بازی کنیم تا نتیجه بگیریم. سپاهان با آن قدرتش در شیراز به فجر سپاسی می‌بازد و نمی‌شود گفت چه تیمی در جام حذفی موفق می‌شود. هر 16 تیم لیگ برتری شانس قهرمانی در جام حذفی را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز