خبرگزاری کار ایران

فاضل فکور خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی ابومسلم و سیاه‌جامگان

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۹

تمرینات ابومسلم، از عصر شنبه با حضور خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی و علی حنطه به عنوان سرمربی دنبال خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان از امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی بین این باشگاه و سیاه‌جامگان مشهدالرضا(ع) خبر داد.

مهدی فاضل‌فکور در این رابطه گفت: جمع بندی جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه ابومسلم این شدکه برای پیشرفت ورزش استان باید هر 3باشگاه ابومسلم، سیاه‌جامگان و پدیده با یکدیگر وحدت داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس طی مذاکراتی که با مهندس عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان داشتیم، قرار بر این شد در سفر این هفته اعضای هیات مدیره ابومسلم به مشهد، قراردا خواهرخواندگی بین تیم‌های ابومسلم و سیاه‌جامگان منعقد و بر اساس آن در فصل جدید لیگ دسته اول به سمت و سوی موفقیت گام برداریم.

مدیرعامل ابومسلم درباره مفاد این قرارداد اظهار داشت: طبق این تفاهم‌نامه سیاه‌جامگان و ابومسلم در زمینه‌های اقتصادی، فنی، بازرگانی و حتی کانون هواداران با یکدیگر به اشتراکاتی خواهند رسید و به طور کلی تمام پتانسیل‌های موجود برای کسب موفقیت هر 2تیم بسیج خواهد شد.

مهدی فاضل فکور در پایان با تایید تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال ابومسلم گفت: تمرینات ابومسلم، از عصر شنبه با حضور خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی و علی حنطه به عنوان سرمربی دنبال خواهد شد و سایر تغییرات از طریق بیانیه در سایت باشگاه به اطلاع مردم خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز