خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان قول همکاری داد؛

حیدرپور: مدعی صعود به لیگ برتر هستیم/احمدزاده سرمربی گهر شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۶

مذاکرات احمدزاده با مدیرعامل باشگاه در دورود برای شرایط عقد قرارداد و نحوه یارگیری و تمرینات تیم امروز نهایی خواهد شد.

محمد احمدزاده از سوی مدیرعامل باشگاه گهر دورود به عنوان سرمربی تیم فوتبال گهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، اسماعیل حیدرپور در این باره گفت: طی مذاکراتی که با چند گزینه مختلف داشتیم، نظرات محمد احمدزاده به شرایط ما نزدیک‌تر بود و وی فصل آینده هدایت تیم ما را بر عهده خواهد داشت.

وی عنوان کرد: احمدزاده از مربیان با دانش و جوانگرای فوتبال کشور است و کارنامه او در تیم فوتبال ملوان برای ما روشن است.  امیدوارم بتوانیم با اندیشه‌های احمدزاده و جوانگرایی که در وی سراغ دارم و همچنین بهره‌گیری از بازیکنان بومی لرستانی نتایج در خور مردم دورود و لرستان را در فصل آینده به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود همچنین به جلسه روز گذشته خود با استاندار لرستان اشاره کرد و گفت: جلسه بسیار خوبی را با دهمرده داشتیم و خوشبختانه وی نظر مثبتی نسبت به قضیه داشتند و قول دادند تیم گهر را در این فصل از رقابت‌ها حمایت کنند.

وی همچنین گفت: مذاکراتی را با چند مورد برای کمک‌ها و حمایت‌های مالی داشتیم که خوشبختانه نتایج خوبی را به همراه داشته و در مسیر رفع مشکلات مالی تیم در فصل جدید امیدوار کننده است.

حیدرپور در پایان خواهان حمایت تمامی مسئولین استان و رسانه‌ها شد و گفت: امیدوارم در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول با حمایت جمعی مسئولین، رسانه‌ها و مردم بتوانیم گهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

بنابر این گزارش، محمد احمدزاده علاوه بر تیم ملوان سابقه هدایت تیم‌های پیکان تهران، برق شیراز، فجر شهید سپاسی و تیم ملی نوجوانان ایران را در کارنامه دارد، ضمن اینکه در مقطعی کوتاه نیز دستیار علی دایی در تیم ملی فوتبال بود.

امروز جمعه مذاکرات احمدزاده با مدیرعامل باشگاه در دورود برای شرایط عقد قرارداد و نحوه یارگیری و تمرینات تیم نهایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز