خبرگزاری کار ایران

فرقی ندارد با چه تیمی بازی می‌کنیم؛

مهاجری: تمرکز ما بر روی صعود به لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۶

به همه بازیکنان اعلام کرده‌ام اگر هر کس به خوبی وظایفش را بداند و به آن عمل کند قطعاً می‌توانیم از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در گروه‌بندی مسابقات لیگ دسته اول تیم‌های پر قدرت در 2 گروه تقسیم شده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری اظهار داشت: بازی‌های لیگ دسته اول رقابت‌هایی سخت و فشرده است و تیم‌ها با هم اختلاف کمی دارند، به هر حال در حال حاضر و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های قوی تقریباً در 2 گروه تقسیم شده‌اند هر چند شاید یک گروه کمی دشوارتر از گروه دیگر باشد.

وی افزود: در لیگ دسته اول هر تیم با استراتژی خاص خود گام به مسابقات می‌گذارد و تیم‌ها در رقابت با یکدیگر کار راحتی نخواهند داشت.

مهاجری به قرار گرفتن تیم پدیده دیگر تیم مشهدی حاضر در این مسابقات در گروه تیم خود اشاره کرد و اظهار داشت: به هر حال باید بپذیریم تیم‌های همشهری دیدارهای حساس و پرحاشیه‌ای را با هم برگزار خواهند کرد ولی در مجموع با تمام احترامی که برای تیم پدیده و بازیکنان و کادر فنی مجرب این تیم قائلم باید بگویم برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی می‌کنیم و هدف ما در هر بازی کسب پیروزی است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: تلاش می‌کنیم در بازیکنان انگیزه ایجاد کنیم تا در دیدارهای لیگ دسته اول با قدرت در میدان حاضر شده و برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

وی گفت: به همه بازیکنان اعلام کرده‌ام اگر هر کس به خوبی وظایفش را بداند و به آن عمل کند قطعاً می‌توانیم از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز