خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس مقابل نفت اسفناک بود؛

قلیچ: دایی شجاعت قلعه‌نوعی را ندارد/پرسپولیسی‌ها دعا به جان نیلسون کنند

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۲

قلعه‌نویی وقتی نتیجه نمی‌گیرد، شجاعت عذر خواهی کردن را دارد اما دایی متأسفانه شجاعت عذرخواهی کردن را هم ندارد و فقط توجیه می‌کند.

مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمایش پرسپولیس مقابل نفت تهران خیلی بد بود.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: عملکرد پرسپولیس مقابل نفت تهران خیلی بد بود به طوری که نیمه اول خوابم گرفت و خوابیدم و نیمه دوم بیدار شدم تا ادامه بازی را ببینم. نمایش پرسپولیس خیلی اسفناک بود. مگر می‌شود پرسپولیس کوبنده اینطوری باشد؟ فقط امید عالیشاه بود که چند تا حرکت کرد و بقیه دست به سینه ایستاده بودند تا ببینند نفتی‌ها در زمین چکار می‌کنند.

مربی سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیسی‌ها بروند و دعا به جان نیلسون کنند که چند تا حرکت خوب کرد و توپ‌های حریف را گرفت تا از شکست سنگین تیم جلوگیری کند. البته نیلسون همان بازیکن پارسال است و مربی کاری برایش نکرده است. نیلسون کاملا حرفه‌ای است و خودش را در اوج نگه داشته و غلامپور درعملکرد او نقشی نداشته است.

وی در مورد اظهارنظر دایی پس از این شکست گفت: دایی بعد از باخت گفته که مساوی عادلانه بود، یعنی پرسپولیس اینقدر ذلیل شده که مساوی برایش عادلانه است. پرسپولیس هر جا می‌رود، باید با قدرت بازی کند و ببرد. پرسپولیس اگر در زمین خاکی گود شهرزاد هم برود، میزبان است چون تماشاگر دارد و هیچ فرقی برایش نمی‌کند.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس همچنین متذکر شد: بازیکنان پرسپولیس هم بهانه می‌گیرند که می‌گویند زمین تختی خراب بود. بازیکنان پرسپولیس بیایند و به‌ آنها یاد می‌دهیم در زمین خاکی چطور می‌شود بازی کرد. همه این حرف‌ها بهانه است تا باخت‌شان را توجیه کنند.

قلیچ در پایان گفت: این هفته پرسپولیس در تهران با فولاد بازی دارد و اگر اینطوری باشد، فولاد هم یقه پرسپولیس را می‌گیرد مگر اینکه تاکتیک تیم عوض شود. این محمد نوری همان بازیکن تعیین‌کننده پارسال است؟ در این بازی اسم محمد نوری را یک بار اول بازی و یک بار آخر بازی شنیدیم. غلامرضا رضایی فاجعه بود و پرسپولیس اصلا تاکتیک نداشت. دایی که باخت تیمش را توجیه می‌کند،حداقل بیاید تاکتیک تیمش را بگوید تا بدانیم با چه شیوه‌ای بازی می‌کند. قلعه‌نویی وقتی نتیجه نمی‌گیرد، شجاعت عذر خواهی کردن را دارد اما دایی متأسفانه شجاعت عذرخواهی کردن را هم ندارد و فقط توجیه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز