خبرگزاری کار ایران

از یازدهم شهریور؛

دور نهایی لیگ دسته یک فوتبال ساحلی آغاز می‌شود

کد خبر : ۹۹۳۳۴

بازیکنان قرضی شامل بازیکنان تیمهای دسته یک فوتبال ساحلی که در مرحله مقدماتی مسابقات حضور داشتند نیز می باشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به روسای هیات های فوتبال چهار استان از برگزاری مسابقات دور نهایی لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی با ارسال نامه ای به روسای هیات های فوتبال استانهای بـوشهر، مـازندران، اصفهـان و چهـار محال و بختیـاری اعلام کرد که دور نهایی لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور از تاریخ 11 /6 /92 برگزار می شود.

با توجه به اینکه مسابقات از تاریخ 11 /6 /92 آغاز خواهد شد، جلسه هماهنگی این مسابقات مورخ 4 /6 /92 ساعت 10:00 در محل فدراسیون برگزار شود. لذا، از نماینده تام الاختیار باشگاه دعوت می شود تا در جلسه فوق حضور داشته باشند.

همچنین در صورت درخواست میزبانی مسابقات، آن هیات می بایست درخواست باشگاه را به صورت مکتوب تا قبل از جلسه فوق به فدراسیون ارسال کند.

بدیهی است کمیته فوتبال ساحلی با توجه به شرایط میزبان نسبت به تعیین میزبان دور بعدی اقدام خواهدکرد.

در صورت داشتن جای خالی در لیست اسامی تیمها میتوانند نسبت به جذب بازیکن تا تاریخ 9 /6 /92 و به شرح ذیل اقدام کنند:

الف: 2 بازیکن قرضی.

ب: 2 بازیکن آزاد.

لازم به ذکر است بازیکنان قرضی شامل بازیکنان تیمهای دسته یک فوتبال ساحلی که در مرحله مقدماتی مسابقات حضور داشتند نیز می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز