خبرگزاری کار ایران

تیم برتر زمین، تیم بازنده بود؛

مورینیو: من خوش شانس نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۸

تیمی که شایسته برد بود، شکست خورد. همیشه تیم برتر پیروز نمی‌شود. وقتی مارتینس گل زد دقیقا حس کردم آنها شایستگی اش را ندارند.

سرمربی پرتغالی چلسی با اشاره به اخراج رامیرس از زمین مسابقه گفت: من تجربه زیادی در 10نفره بازی کردن تیم هایم در مسابقات یوفا دارم.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو در پایان دیدار تیمش در سوپرکاپ اروپا مقابل بایرن مونیخ گفت: من ناامیدم چون به نظرم تیم بهتر میدان باخت. تیمی که شایسته برد بود، شکست خورد. همیشه تیم برتر پیروز نمی‌شود. وقتی مارتینس گل زد دقیقا حس کردم آنها شایستگی اش را ندارند.

وی با اشاره به اخراج رامیرس در این دیدار افزود: یک برخورد جلوی من اتفاق افتاد و دانته حرکت خشنی انجام داد ولی در پی آن حتی یک کارت زرد هم نگرفت. حضور یک داور خوب انگلیسی کافی بود تا کمی با رامیرس صحبت می‌کرد و او را آرام می‌کرد و از بازیکنان زمین می‌خواست تا خشن بازی نکنند. شاید هیچ‌وقت در یک بازی در این سطح حضور نداشته و نمی‌داند ما چه حسی داریم. برای ما زندگی‌مان فوتبال است. عشق ما فوتبال است. اگر شما عاشق فوتبال نباشید، نمی‌توانید یک فینال را بدین ترتیب و با دومین کارت زردی که نشان می‌دهید، بکشید.

سرمربی پرتغالی چلسی تاکید کرد: فوتبال ورزشی است که در آن 11نفر مقابل 11 نفر قرار می‌گیرند. در بازی جمعه شب تیمی 11 نفره مقابل تیمی 10 نفره بازی کرد. این برای من چیز جدیدی نیست. من تجربه زیادی در 10 نفره بازی کردن تیم‌هایم در مسابقات یوفا دارم. عادت کرده‌ام که تیمی 10 نفره را با خستگی بارزی تمرین دهم. تجربه من در تمرین دادن تیم‌هایی است که با 10 بازیکن به ما کمک کردند. وقتی ادن آزارد گل زد، 27 دقیقه تا پایان بازی مانده بود. ما تمام این دقایق را باید 10 نفره بازی می‌کردیم که خیلی سخت بود. وقتی او گل زد با خودم فکر کردم ادامه می‌دهیم. داور علاقه زیادی داشت تا یک دقیقه هم که شده به وقت‌های اضافه نیمه اول وقت تلف شده اضافه کند.

وی در پایان متذکر شد: وقتی من در چلسی بودم، دو یا سه بار با 10 بازیکن مقابل بارسلونا بازی کردیم. وقتی در اینتر بودم در یک نیمه نهایی اروپایی مقابل بارسلونا یک ساعت 10 نفره بودیم. به رئال مادرید رفتم و دوباره با تیمی 10نفره، این بار مقابل بارسلونا بازی کردم. حالا به چلسی برگشته‌ام و دوباره تیمم در سوپرکاپ 10 نفره شده است. جمع بندی با خودتان. من خوش شانس نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز