خبرگزاری کار ایران

جام قهرمانی را به هاینکس تقدیم می‌کنم؛

گواردیولا: تفاوت‌ها در یک ثانیه رقم خورد/خوب حمله می‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۴۷

ما خیلی خوب حمله می‌کردیم و چلسی هم در ضد حملات به دروازه ما نزدیک می‌شد. این دقیقا همان کاری است که همیشه تیم‌های مورینیو انجام می‌دهند.

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در مورد بازی سوپرکاپ گفت: بازی بزرگی بود. ما خیلی خوب حمله کردیم و چلسی هم در ضد حمله به دروازه ما نزدیک می‌شد؛ مثل تمام تیم‌های اسبق مورینیو.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا بعد از پیروزی بایرن مونیخ مقابل چلسی در سوپرکاپ اروپا اظهار کرد: این یک بازی جذاب بود. مردم باید از این بازی لذت می‌بردند. این بازی 30 شوت به دروازه داشت. ما خیلی خوب حمله می‌کردیم و چلسی هم در ضد حملات به دروازه ما نزدیک می‌شد. این دقیقا همان کاری است که همیشه تیم‌های مورینیو انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: برگ برنده در دست آنها بود ولی در عرض یک ثانیه تفاوت‌ها در این بازی رقم زده می‌شود. قبل از به تساوی کشیده شدن بازی خاوی مارتینس به من این حس را داد که می‌توانیم با وجودی که در گلزنی موفق نبودیم کمی جلوتر برویم. امروز این خوش شانسی را داشتیم.

پپ درباره بازگشت خاوی مارتینس نیز متذکر شد: من سرمربی جدید بایرن هستم و به او نیاز زیادی دارم ولی او را در اختیار نداشتم. بعد از آن هم که خاوی برای شرکت در جام کنفدراسیون‌ها رفت و سپس وقتی با تیم ملی اسپانیا به اکوادور رفته بود مصدوم برگشت و تا به امروز نتوانسته بودم با او حرف بزنم. او خط میانی تیم ما را جان تازه‌ای می‌دهد. به ویژه از نظر استراتژیک. وقتی حریف یک بازیکن کمتر داشت ما توانستیم او را در پست مهمی به کار بگیریم.

سرمربی بایرن درباره میزان رضایتش از اوضاع در بوندس لیگا نیز گفت: من از تمام پروسه تطبیق‌یابی که تا به اینجا طی کرده‌ایم واقعا راضی‌ام. از این نظم و انسجام خوشحالم. هنوز باید با فرهنگ آلمان تطبیق پیدا کنم. آنها خیلی رک و راست‌تر از ما هستند ولی در مجموع به خاطر فرصتی که در اختیار من قرار داده شد تا به اینجا بیایم و بتوانم این بازیکنان را هدایت کنم واقعا راضی هستم.

وی همچنین با تمجید از لام خاطرنشان کرد: فیلیپ لام شاید باهوش‌ترین بازیکنی باشد که در طول دوران مربیگری‌ام دیده‌ام. او در سطح دیگری است.

گواردیولا همچنین درباره یوپ هاینکس سرمربی ساق بایرن نیز گفت: هاینکس معمار و خالق این جام است. من می‌خواهم این جام قهرمانی را به او اهدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز