خبرگزاری کار ایران

با انتقاد از برخی بازیکنان رئال؛

مورینیو: من مسئول شکست مقابل گرانادا هستم

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۳

ما خودمان نبودیم و من مسئول این اتفاق هستم. ما حتی نتوانستیم به یک تساوی برسیم و این نتیجه من را اذیت می‌کند.

سرمربی رئال مادرید با انتقاد از برخی بازیکنان تیمش که در دیدار شب گذشته در حد خود ظاهر نشدند با این وجود تاکید کرد که وی مسئول شکست تیم مقابل گراناداست.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: وقتی تیم پیروزی می‌شود و همه خوب بازی می‌کنند، این نتیجه حاصل مدیریت درونی تیم است اما وقتی شکست می‌خورد، مسئولیت مربی است. 

وی ادامه داد: ما خوب بازی نکردیم. ما خودمان نبودیم و من مسئول این اتفاق هستم. ما حتی نتوانستیم به یک تساوی برسیم و این نتیجه من را اذیت می‌کند.

مورینیو در ادامه افزود: به این خاطر ناراحت هستم که ما در نیمه اول وحشتناک بودیم، حتی اگر در نیمه دوم به تساوی می‌رسیدیم، به سختی می‌توانستم از این نتیجه راضی باشم.

سرمربی رئال همچنین با انتقاد از برنامه‌ریزی لالیگا متذکر شد: از مدت‌ها قبل مشخص شده که تیم‌ها روی برنامه بازی‌های خود کنترل ندارند. ما چهارشنبه یک دیدار دشوار و خسته کننده را پشت سر گذاشتیم اما یک تیم امروز بازی می‌کند و تیم دیگر فردا. این همیشه مساله بوده است. بعضی از بازیکنان ما که امروز به میدان رفتند، خسته بودند زیرا در تمام دقایق بازی با بارسا به سختی کار کردند.

وی در پایان با انتقاد از برخی بازیکنان تیمش تاکید کرد: من نمی‌دانم چرا بقیه آنهایی که مقابل گرانادا بازی کردند، خسته نشان می‌دادند، در حالیکه در بازی چهارشنبه یا روی نیمکت بودند یا روی سکوها قرار داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز