خبرگزاری کار ایران

ماریو بالوتلی:

برای موفقیت میلان همه کار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۸۴

از اتفاقاتی که رقم خورد بی نهایت خوشحالم. از نظر خودم عملکرد خوبی داشتم. ما در حمله تیمی قدرتمند هستیم.

میلان در هفته بیست و سوم موفق شد با درخشش سوپر ماریو با برد 2 بر یک مقابل اودینزه خود را به اینتری‌ها برساند تا رده چهارم بایستد و در این بین ماریو بالوتلی خرید تازه میلانی‌ها درخشش خیره کننده ای داشت.

به گزارش ایلنا، ماریو بالوتلی پس از زدن 2 گل در نخستین حضورش با پیراهن روسونری گفت: قرار بود در این بازی از ابتدا در ترکیب نباشم و کار را از روی نیمکت شروع کنم اما درست قبل از بازی مصدومیت جزئی در هنگام گرم کردن برای پاتزینی پیش آمد و در نهایت من بجای او در ترکیب اصلی قرار گرفتم.

وی ادامه داد: از اتفاقاتی که رقم خورد بی نهایت خوشحالم. از نظر خودم عملکرد خوبی داشتم. ما در حمله تیمی قدرتمند هستیم.

بالوتلی در ادامه افزود: حتی به دلیل اینکه مدت زیادی بود که بازی نکرده بودم حس می‌کردم پاهایم سنگین شده اند. باید تلاش کنم شرایط بدنی خودم را به حالت ایده آل برسانم.

وی متذکر شد: این شروع خوبی بود اما حالا باید به گلزنی ادامه بدهم.د ر این بازی ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما پادلی، دروازبان اودینزه واکنش‌های خیلی خوبی داشت و مانع گلزنی ما شد.

سوپر ماریو همچنین یادآور شد: تیم ما شایسته این پیروزی بود و در پایان هم به حقش رسید. من گل اولم را به مینو رایولا مدیر برنامه‌هایم هدیه می‌کنم که تلاش زیادی برای آمدن من به میلان انجام داد و گل دومم را هم به خانواده ام تقدیم می‌کنم.

بالوتلی در پایان تاکید کرد: در پاسخ به کسانی که فکر می‌کردند من در میلان موفق نمی‌شوم من همه کاری می‌کنم که میلان به پیروزی و موفقیت برسد. این تازه اولین سال حضور من برای میلان است و خیلی خوشحالم در جدول جای اینتر را گرفتیم. حالا باید تمام تلاش خود را برای کسب رتبه سوم انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز