خبرگزاری کار ایران

من می‌خواهم پیروز باشم؛

مورینیو: بخاطر رابطه دوستانه با فرگوسن احساس غرور می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۹

فکر می‌کنم به خاطر دوستی، تیم بازنده کمی می‌تواند خوشحال باشد اما من می‌خواهم پیروز باشم.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است دیدار تیمش مقابل منچستر یونایتد از بیشترین جذابیت برخوردار است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچستریونایتد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد که همه دنیا در انتظار برگزاری این دیدار هستند.

وی در گفت‌وگو با ام یو تی وی گفت: این دیداری است که همه دنیا در انتظار آن است. دنیا در انتظار سایر دیدارهای لیگ قهرمانان نیست و امیدوارم بتوانیم به آنها همان چیزی را بدهیم که منتظر آن نشسته‌اند.

مورینیو با اشاره به فرگوسن بار دیگر او را مورد ستایش قرار داد و افزود: از اینکه رابطه دوستانه‌ای با او دارم احساس غرور می‌کنم زیرا او فرد مهمی در دنیای فوتبال است و مهمتر از آن، آدم خوبی است.

سرمربی رئال تاکید کرد: من همیشه رابطه فوق‌العاده‌ای با او داشتم و همیشه به خاطر آن احساس غرور می‌کنم. از زمانی که من در پورتو بودم تا به حال، در دیدارهای زیادی مقابل هم قرار گرفتیم، با چلسی، اینتر و رئال. من با همه تیم‌هایم مقابل منچستریونایتد سرالکس بازی کردم.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: من به دنبال پیروزی هستم و او هم همین‌طور، اما فکر می‌کنم به خاطر دوستی، تیم بازنده کمی می‌تواند خوشحال باشد اما من می‌خواهم پیروز باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز