خبرگزاری کار ایران

بازگشت کریس به منچستر ممکن نیست؛

فرگوسن: رونالدو یا با چاقو متوقف می‌شود یا تفنگ!

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۶۶

هنوز دو سال از قرارداد رونالدو با رئال باقی مانده و تا آنجا که می‌دانم مذاکرات برای تمدید قرارداد او ادامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه دیدار حساس برگشت با رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شایعات اخیر در مورد بازگشت کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، به الدترافورد در تابستان آینده را رد کرد.

به گزارش ایلنا، سر آلکس فرگوسن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: چیزی وجود ندارد که من را تهییج کند تا به بازگشت کریس فکر کنم. تا آنجایی که من می‌دانم، اصلا چیزی وجود ندارد. هنوز دو سال از قرارداد رونالدو با رئال باقی مانده و تا آنجا که می‌دانم مذاکرات برای تمدید قرارداد او ادامه دارد.

وی ادامه داد: شاید مدیر برنامه‌هایش نقشه‌هایی دارد اما فکر می‌کنم این یک امید واهی است. ما از کریس، مانند همه بازیکنان سابق خود استقبال فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت به ویژه اینکه او کارهای فوق‌العاده‌ای برای این باشگاه انجام داد و به همین دلیل با استقبال بی‌نظیری روبرو خواهد شد.

فرگوسن همچنین در مورد شرایط این روزهای رونالدو نیز تاکید کرد: رونالدو اکنون نسبت به زمانی که برای ما بازی می‌کرد، بازیکن بهتری است زیرا پخته تر شده است. او 28 ساله است و در اوج دوران حرفه‌ای قرار دارد. از 28 تا 32 سالگی، با آمادگی که رونالدو دارد، اگر مصدوم نشود و دیداری را از دست ندهد، مطمئنا می‌تواند بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد. من برای متوقف کردن او برنامه دارم؛ متوقف کردن او با چاقو، و پلن B هم استفاده از تفنگ است.

وی همچنین بابیان اینکه رئالی‌ها نمی‌توانند در اولدترافورد نمایشی را ارائه بدهند که مقابل بارسا اراده دادند، افزود: آنها مقابل بارسا فوق‌العاده بودند. هر بخش بازی آنها درست و به جا بود اما فکر نمی‌کنم سه شنبه شب بتوانند چنین نمایشی را تکرار کنند. البته آنها به هر حال خوب کار می‌کنند و ما هم مطمئنم عملکرد خوبی خواهیم داشت. ضدحملات آنها بسیار خطرناک است. ما از این مسئله آگاه هستیم و در آماده‌سازی آن را مد نظر قرار می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز