خبرگزاری کار ایران

بارها با مورینیو درگیر شدم؛

بالوتلی: می‌خواستم یک آدم معمولی باشم ولی نمی‌توانستم

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۲۸

داستان‌های زیادی در مورد من ساخته می‌شود و من می‌خواهم اعلام کنم شاید یک درصد آنها درست باشد چرا آنها همیشه من را انتخاب می‌کنند؟

مهاجم 22 ساله روسونری تاکید کرد که شایعاتی که در مورد او ساخته می‌شود فقط یک درصد آنها واقعیت دارد.

به گزارش ایلنا، ماریو بالوتلی با بیان این مطلب اظهار کرد: آدم‌های معمولی نمی‌دانند چگونه باید به پول برسند و از دیگران پیشی بگیرند. شایعه همیشه وجود دارد اما چیزهایی که برخی از مردم می‌گویند بیشتر شبیه جنایت است.

وی ادامه داد: داستان‌های زیادی در مورد من ساخته می‌شود و من می‌خواهم اعلام کنم شاید یک درصد آنها درست باشد چرا آنها همیشه من را انتخاب می‌کنند؟

بالوتلی همچنین در مورد جرایمی که تاکنون پرداخته، افزود: من هر جریمه‌ای را پرداختم اما تنها جریمه واقعی زمانی بود که منچسترسیتی قهرمان شد و من به جای جشن گرفتن با سایرین به ایتالیا بازگشتم. هیچ ماشینی را خراب نکرده‌ام و این در حالی است که دو بار دیگران با من تصادف کردند. من در میلان خوشحالم.

بالوتلی در رابطه با درگیریش با مانچینی در تمرینات منچسترسیتی نیز خاطرنشان کرد:  به ندرت می‌شود چیزی از او شنید. من روی یک بازیکن خطا کردم و او عصبی شد. این همه ماجرا بود. مورینیو یا مانچو؟ بارها با مورینیو نیز درگیر شدم اما لحظات زیادی هم وجود داشت که با هم می‌خندیدیم و خوش بودیم. ما به شدت کار کردیم و با انگیزه بالا بازی می کردیم و این دقیقا چیزی بود که او می‌خواست.

او در رابطه با هم تیمی‌های سابقش در اینتر گفت: با هیچ بازیکنی از اینتر رابطه‌ای ندارم. با وجود اینکه چندین بار از ماتراتزی و اشنایدر چیزهایی شنیدم و با هم صحبت کردیم. مارکو همیشه به من نزدیک بود. دقیقا برخلاف آنچه که مردم می گویند.

بالوتلی در پاسخ به این سوال که چرا توپ طلا را نبردی افزود:؟ این اشتباه من بود. به خاطر برخی مسائل خیلی چیزها را قربانی کردم. به عنوان یک جوان نمی‌توانستم کارهایی را که هم سن و سال‌هایم انجام می‌دادند را انجام دهم. می‌توانستم یک ماشین و یک خانه داشته باشم اما در آن لحظه می‌خواستم یک آدم معمولی باشم ولی نمی‌توانستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهترین بازیکن جهان می شود یا خیر نیز تاکید کرد: امیدوارم. من هنوز می‌توانم خیلی پیشرفت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز