خبرگزاری کار ایران

داور در تطبیق با سرعت بازی ناکام بود؛

فرگوسن: می‌توانستیم به آسانی آرسنال را ببریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۵

ما در انتظار یک بازی سخت بودیم و اگر در نیمه اول از یکی - دو فرصت فوق‌العاده بهره می‌بردیم، می‌توانستیم به آسانی به پیروزی برسیم.

سرمربی منچستریونایتد  اعلام کرد که شاگردانش مقابل آرسنال می‌توانستند با بهره‌گیری از موقعیت‌های گلزنی به پیروزی برسند.

به گزارش ایلنا، سر الکس فرگوسن در پایان بازی تیمش مقابل آرسنال گفت: ما بهترین فرصت‌های بازی را داشتیم و 4 بار می‌توانستیم با ضربه سر به گل برسیم. در یک سوم پایانی، اگر تمرکز بیشتری داشتیم، می‌توانستیم تیم برنده میدان باشیم اما در مبدل کردن بهترین فرصت‌های گلزنی ناکام ماندیم.

فرگوسن ادامه داد: ما در انتظار یک بازی سخت بودیم و اگر در نیمه اول از یکی - دو فرصت فوق‌العاده بهره می‌بردیم، می‌توانستیم به آسانی به پیروزی برسیم.

سرمربی اسکاتلندی یونایتد از اینکه بازیکنانش در این بازی 5 کارت زرد گرفتند ابراز ناراحتی کرد و گفت: فکر می‌کنم آرسنال با سرعت خوبی بازی را دنبال کرد و واقعا تهاجمی بودند. داور برخی مواقع نمی‌توانست خود را با سرعت بازی تطبیق دهد.

وی همچنین در مورد داور این دیدار که 5 کارت زرد به بازیکنان این تیم نشان داد، افزود: ما بهترین رکورد نظم و انضباط در لیگ برتر را داریم و فکر نمی‌کنم دریافت 5 کارت زرد برای بازیکنان ما اتفاق خوب و درستی بوده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز