خبرگزاری کار ایران

استراماچونی:

از دست دادن زانتی ضربه بزرگی برای اینتر بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۴

ما از روی بازی ضعیف خود گل خوردیم و به خاطر یک اشتباه، هزینه زیادی را پرداخت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال اینتر اعلام کرد که مصدومیت خاویر زانتی جدی است.

به گزارش ایلنا، آندره‌آ استراماچونی در این باره گفت: مصدومیت زانتی اصلا اتفاق خوبی نبود. من پزشک نیستم ولی می‌دانم مصدومیت در ناحیه تاندون آشیل معمولا مصدومیتی جدی است.

وی ادامه داد: از دست دادن زانتی ضربه بزرگی برای ماست به ویژه در برهه زمانی سختی که در آن قرار گرفته‌ایم. سخت است در مورد شرایطی این‌چنینی نظر بدهیم.

استراماچونی در ادامه در مورد آینده‌اش روی نیمکت مربیگری نرآتزوری گفت: این مربوط به مدیران و سران باشگاه است. من فقط باید به زمین بازی فکر کنم و ما همچنان به تلاش خود برای به کارگیری تمام توان در زمین چمن ادامه خواهیم داد.

وی متذکر شد: من نباید فرد مناسبی برای صحبت کردن در مورد آینده ام باشم. تمام فکر و ذکر ما این است که تا پای جان برای تیم بازی کنیم.

سرمربی اینتر همچنین در مورد بازی تیمش مقابل پالرمو  نیز خاطرنشان کرد: ما از روی بازی ضعیف خود گل خوردیم و به خاطر یک اشتباه، هزینه زیادی را پرداخت کردیم. بعد از آن چندین فرصت گلزنی داشتیم ولی در خط حمله گزینه‌های زیادی نداشتیم. البته بازیکنان حاضر در زمین تمام تلاششان را به کار گرفتند.

اینتر با شکست مقابل پالرمو این هفته را در مکان هفتم جدول رده بندی سریA به پایان برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز