خبرگزاری کار ایران

ادعای جنجالی بکن‌بائر:

بازیکنان بایرن باید مراقب ترفندهای کثیف بارسا باشند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۷

آنها از هیچ تلاشی برای رسیدن به فینال دریغ نمی‌کنند. این تیم سعی می‌کند بایرن را تحریک و در صورت لزوم از ضد فوتبال استفاده کند.

رییس افتخاری بایرن مونیخ به بازیکنان این تیم هشدار داد که بارسلونا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ممکن است از ضد فوتبال و ترفندهای کثیف استفاده کند.

به گزارش ایلنا، فرانتس بکن باوئر در این باره گفت: بارسلونا از هر ترفندی برای رسیدن به فینال استفاده خواهد کرد. آنها در مورد استفاده از ترفندهای قانونی و حتی روش‌های خلاف قوانین فوتبال تردید نخواهند کرد.

وی افزود: بدون شک بارسلونا به آسانی تسلیم نخواهد شد. آنها از هیچ تلاشی برای رسیدن به فینال دریغ نمی‌کنند. این تیم سعی می‌کند بایرن را تحریک و در صورت لزوم از ضد فوتبال استفاده کند.

بکن باوئر همچنین تاکید کرد:  بارسلونا برای مختل کردن بازی بایرن مونیخ ممکن است مسابقه را تبدیل به یک نبرد فیزیکی کند ولی بایرن باید از برخوردهای شخصی در این بازی اجتناب کند. احتمالا در جریان مسابقه شاهد خطاهای جزئی زیادی خواهیم بود.

بایرن مونیخ چهارشنبه‌شب در حالی در مسابقه برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان بارسلونا است که بازی رفت را در آلیانس‌آره نا 4 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز