خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا؛

بارسا در پی انتقام؛ نیوکمپ آماده حمله

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۵

در دیدار امشب شاگردان ویلانووا برای زنده نگهداشتن امید به صعود، دست كم باید 4 گل در نیوكمپ بزنند تا زنگ آغاز مسابقه برای آنان به صدا در آید.

 دفاع از ركورد شكست ناپذیری قبلی و خروج از ورطه حذف از مسابقات، دو هدف اصلی بارسا در مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ایلنا، آبی اناری‌پوشان در حالی رویای حضور در فینال مسابقات را در سر می‌پروراندند كه لیونل مسی از دوران اوج خود دور است و مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی را با شکست سنگین 4 بر صفر در آلیانس آره نا واگذار كرده‌اند.

بارسلونایی‌ها در 10 بازی قبلی خانگی خود برابر تیم‌های آلمانی پیروز بوده‌اند و بارسلونا در 26 بازی خود با تیم‌های آلمانی به 19 برد، یک تساوی و 6 باخت دست یافته است.

بارسا در مرحله قبلی مسابقات برابر میلان، ابتدا با دو گل مغلوب شد اما در دیدار برگشت به لطف درخشش مسی موفق شد 4 بر صفر روسونری‌ها را در هم بكوبد و هواداران این تیم امید دارند این نتیجه و شكل صعود دوباره تكرار شود.

در دیدار امشب شاگردان ویلانووا برای زنده نگهداشتن امید به صعود، دست كم باید 4 گل در نیوكمپ بزنند تا زنگ آغاز مسابقه برای آنان به صدا در آید. این دیدار از ساعت 23:15 در ورزشگاه نیوکمپ معروف به دیگ جوشان برگزار خواهد شد و این ورزشگاه امشب بوی انتقام می‌دهد.

لازم به ذكر است، قضاوت این بازی بر عهده داورانی از اسلوونی است.

داور: دمیر اسکومینا

کمک ها: ماتای زونیچ و بویان یوی

داور چهارم: پریموز آرهار

داوران پشت دروازه: اسلاوکو وینچیچ و روبرتو پونیس

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز