خبرگزاری کار ایران

دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا؛

چلسی و بنفیکا فینالیست شدند/وداع تلخ فنرباغچه

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۱۸

پنجشنبه شب مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با دو دیدار به پایان رسید که طی آن چلسی انگلیس و بنفیکا پرتغال به ترتیب با عبور از شد بازل سوئیس و فنرباغچه ترکیه جواز حضور در فینال این رقابت ها را از آن خود کرد.

نمایندگان انگلیس و پرتغال جواز حضور در فینال رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا را از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا، پنجشنبه شب مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با دو دیدار به پایان رسید که طی آن چلسی انگلیس و بنفیکا پرتغال به ترتیب با عبور از شد بازل سوئیس و فنرباغچه ترکیه جواز حضور در فینال این رقابت ها را از آن خود کرد.

شاگردان رافائل بنیتز شب گذشته با تکیه بر پیروزی دو بر صفر خود در دیدار رفت مقابل بازل به مصاف این تیم سوئیسی رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود گذشت تا در مجموع با نتیجه 5 بر 2 حریف خود را حفظ و راهی فینال شود.

در این دیدار ابتدا محمد صالح در دقیقه 45 مهمان را پیش انداخت اما فرناندو تورس (50) , ویکتور موسی (52) و داوید لوئیس (59) برای آبی های لندن گل زدند تا قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به فینال لیگ اروپا برسد.

در دیگر دیدار این مرحله بنفیکا که در بازی رفت با یک گل به فنرباغچه باخته بود موفق شد در بازی برگشت با نتیجه 3 بر یک پیروز شود تا در مجموع با برتری 3 بر 2 برابر این حریف ترکیه ای، حریف چلسی در بازی فینال شود.

برای بنفیکا در این دیدار نیکولاس گایتان (9) و اسکار کاردوسو (35 و 67) گلزنی کردند و درک کویت (23) از روی نقطه پنالتی تک گل مهمان را به ثمر رساند.

فینال چهارمین دوره لیگ اروپا 15 می در آمستردام هلند برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز