خبرگزاری کار ایران

سفر پر حاشیه‌ دون‌دیه‌گو به زادگاهش؛

توهین مارادونا به خبرنگاران؛ دردسرهای بچه ‌3 ماهه!

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۵

در اواسط راه بود که مارادونا از ماشین پیاده شد و به سمت خبرنگاران سنگ پرتاب کرد و در نهایت حدود ساعت 22.40 دقیقه به خانه همسر سابقش رسید

مارادونا بعد از ماه‌ها دوری از سرزمین مادری به آرژانتین بازگشت ولی این بازگشت او با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

به گزارش ایلنا به نقل از گل، دیگو آرماندو مارادونا با دلخوری و ناراحتی به آرژانتین بازگشت، چون مطلع شده کلودیا ویلافانیه، همسر سابقش، تصمیم گرفته تا خانه ای که دن دیگو به والدینش هدیه داده بود را به فروش برساند و البته دلیل دیگر سفرش به آرژانتین دیدن پسر سه ماهه‌شان، دیگو فرناندو است.

این سفر، سفر بی حاشیه ای برای مارادونا نبود و در طول پرواز با یکی از مسافران درگیری لفظی داشت و به دو خبرنگاری که در فرودگاه انتظارش را می‌کشیدند توهین کرد و حتی به سمت عکس هایی که او را تعقیب می‌کردند، سنگ پرتاب کرد.

سرمربی سابق آرژانتین از فرودگاه بوئنوس آیرس وارد سرزمین مادری شد و بلافاصله به خانه پدری رفت. ماجرا از این قرار بود که همسر سابقش قصد کرده خانه‌ای که مارادونا به والدینش در محله دووتو هدیه داده بود را به فروش برساند. پروازی که مارادونا را از امارات به آرژانتین آورد، ساعت 20 روی زمین نشست.

او در ابتدا قصد داشت با عجله فرودگاه ایسئیسا را ترک کند ولی موفق به انجام این کار نشد، چون روسیو، نامزد جدیدش و یکی از دوستانش، نتوانسته بودند اجازه همراهی او را بگیرند. از همین رو مارادونا تصمیم گرفت در سالن ورودی فرودگاه منتظر نامزدش بماند و همانجا بود که با خبرنگاران درگیر شد.

مارادونا از زمانی که از سالن خارج شده تا زمانی که سوار یک اتومبیل شود، دائما در حال توهین به خبرنگاران بود و یکی از مسافران آن پرواز هم در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد  در طول پرواز با مارادونا درگیر شده و دراین باره گفت: دیگو الکلی شده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس اصل ماجرا زمانی اتفاق افتاد که برخی از خبرنگاران تصمیم گرفتند مارادونا را در جاده تعقیب کنند. در اواسط راه بود که مارادونا از ماشین پیاده شد و به سمت خبرنگاران سنگ پرتاب کرد و در نهایت حدود ساعت 22.40 دقیقه به خانه همسر سابقش رسید تا با دیگو فرناندو، پسر سه ماهه شان دیدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز