خبرگزاری کار ایران

آماده دیدار با بیلبائو هستیم؛

رونالدو: مسئولیت بزرگی روی دوش من است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۶

می‌دانیم ورزشگاه به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شود و امیدواریم تیم برتر به پیروزی برسد.

ستاره پرتغالی رئال مادرید تاکید کرد که آماده دیدار فینال جام‌حذفی مقابل بیلبائو هستند.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در مورد دیدار فینال جام حذفی با بیلبائو اظهار داشت: ما باید با اقتدار بازی را شروع کنیم و قوی کار کنیم. این دقیقا همان کاری است که در این باشگاه که بهترین باشگاه دنیاست، انجام می‌شود. اینکه جایگاه هواداران حاضر در برنابئو 50-50 تقسیم شده، انگیزه‌های ما برای برد و قهرمانی و فتح این جام از بین نخواهد برد.

وی ادامه داد: ما آماده هستیم و انگیزه‌های زیادی برای فتح این جام داریم. امیدواریم روز جمعه هواداران استقبالی مشابه با استقبالی که در بازی با دورتموند از ما به عمل آوردند، به عمل بیاورند. جام حذفی، جامی است انگیزه‌های زیادی به ما می‌دهد و دوست داریم آن را بالای سر ببریم. می‌دانیم بازی سختی مقابل حریفی همشهری است و یک بازی تماشایی را شاهد خواهیم بود. امیدواریم رئال مادرید بتواند به پیروزی برسد.

رونالدو همچنین متذکر شد: فینال عجیب و متفاوتی خواهد بود چون ما در استادیوم خود بازی می‌کنیم ولی جایگاه تماشاچیان به صورت 50-50 میان طرفداران دو تیم تقسیم شده ولی این انگیزه‌های ما برای فتح این جام را از ما نخواهد گرفت. می‌دانیم ورزشگاه به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شود و امیدواریم  تیم برتر به پیروزی برسد. اگر خوب بازی را شروع کنیم و همان طور که بلدیم کار کنیم، قهرمان می‌شویم.

وی همچنین تاکید کرد: این بازی برای من مثل یک بازی دیگر است ولی مسئولیت بزرگی را روی دوشم حس می‌کنم. در ذهنم تمام بازی‌ها را به یک نحو می‌بینم ولی این بازی یک فینال است. یک بازی ویژه؛ البته انگیزه من همان انگیزه همیشگی خواهد بود. کمک کردن به رئال، به بهترین نحو ممکن. سعی می‌کنم خوب بازی کنم، گل بزنم و پاس گل بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز