خبرگزاری کار ایران

نباید تمرکز‌ها فقط روی نیمار باشد؛

کاسیاس: برزیل از نظر تهاجمی تیم قدرتمندی را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۹

قدرت دو تیم برابر است و همه ما امیدواریم بازی بزرگی باشد. این همان فینالی است که همه دنیا انتظارش را می‌کشیدند.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا تاکید کرد که نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی برزیل بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد.

به گزارش ایلنا،‌ ایکر کاسیاس در کنفرانس خبری قبل از فینال جام کنفدراسیون‌ها گفت: جام‌جهانی تورنمنت متفاوتی در مقایسه با جام کنفدراسیون‌ها است و این دو تورنمنت هیچ ارتباطی با هم ندارند. بازی امشب یک فینال رویایی است و دو تیمی به فینال رسیدند که همه دنیا آرزوی دیدن مصاف‌شان را داشتند.

کاسیاس با تمجید از نیمار افزود: نیمار بازیکن فوق‌العاده بزرگی است ولی برزیل بازیکنان دیگری هم دارد. نباید تمام تمرکزها را روی نیمار قرار داد. برزیل در این تورنمنت نشان داد ثبات و قدرت زیادی دارد و گل‌های زیادی زده است. آنها می‌خواهند در مقابل چشمان هواداران خود بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارند و تیم خوبی برای رقابت با ما دارند.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: برزیل از نظر تهاجمی تیم قدرتمندی را دارد. آنها به سادگی از سد ایتالیا عبور کردند ولی ما برای شکست دادن ایتالیا سختی زیادی کشیدیم.

کاپیتان اسپانیا در مورد فینال در ورزشگاه ماراکانا نیز متذکر شد: این بهترین سناریوی ممکن برای یک بازی فینال است. می‌دانیم هواداران همگی طرفدار برزیل خواهند بود. قدرت دو تیم برابر است و همه ما امیدواریم بازی بزرگی باشد. این همان فینالی است که همه دنیا انتظارش را می‌کشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز