خبرگزاری کار ایران

نیمار:

مسی هنوز بدون هیچ بحثی بهترین بازیکن دنیا است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۴

من با بهترین بازیکنان دنیا بازی می‌کنم و این افتخار بزرگی برای من است. می‌خواهم مردم را خوشبخت کنم و برای این چه کاری بهتر از فتح جام‌های قهرمانی با بارسا.

ستاره تیم ملی برزیل گفت: جام کنفدراسیون‌ها برای من فوق‌العاده بود که در جریان آن با تمام هم تیمی‌هایم توانستیم تمام توقعات را برآورده سازیم.

به گزارش ایلنا، نیمار داسیلوا با بیان این مطلب اظهار کرد: نمی‌شد دوران حضورم در فوتبال برزیل را بهتر از این به پایان ببرم. این قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها اتفاق فوق‌العاده‌ای بود. از فتح جامی که برای ما خیلی مهم بود خوشحالم چون این جام به درد ما خورد تا ناکامی‌های سال‌های اخیر خود را جبران کنیم و نشان دهیم می‌توانیم در جام‌جهانی هم به قهرمانی برسیم.

این ستاره برزیلی که در بازی خیریه یاران نیمار و یاران مسی حضور یافته بود در ادامه درباره لیونل مسی نیز گفت: لئو هنوز بدون هیچ بحثی بهترین بازیکن دنیا است.

نیمار درباره حضور در بارسلونا نیز می‌گوید: من با بهترین بازیکنان دنیا بازی می‌کنم و این افتخار بزرگی برای من است. می‌خواهم مردم را خوشبخت کنم و برای این چه کاری بهتر از فتح جام‌های قهرمانی با بارسا.

وی افزود: امیدوارم تطبیق پذیری من با بارسلونا خیلی سریع و خوب باشد. من در آستانه تجربه یک تغییر مهم در کارنامه ورزشی‌ام هستم. اتفاقی تازه برای من. احساس خوشبختی می‌کنم چون می‌دانم از الان به بعد اتفاقات خوب زیادی رخ می‌دهد و در کنار بهترین فوتبالیست‌ها، در بهترین تیم دنیا خواهم بود.

نیمار در پایان متذکر شد: با بازی کردن در بارسلونا، بهتر با فوتبال اروپا آشنا می‌شوم و اگر تطبیق‌یابی من سریع باشد، مطمئنا می‌توانم جام جهانی خوبی را پشت سر بگذارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز