خبرگزاری کار ایران

از روز اول احساس راحتی می‌کردم؛

مارتینو: رابطه خوبی با مسی دارم/ نیمار باید به اوج بازگردد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۸۹

من فکر می‌کردم باید مدتی زمان گذاشت و چند بازی برگزار کرد تا تیم به اوج آمادگی برسد ولی بازیکنان ما در این بازی خوب کار کردند و بازی سرعتی و خوبی را ارائه دادند.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا بعد از برد قاطعانه تیمش مقابل سانتوس برای اولین بار مقابل خبرنگاران کاتالونیایی نشست تا پاسخگوی آنها باشد.

به گزارش ایلنا، تاتا مارتینو در کنفرانس خبری درباره اوضاع بارسلونا گفت: زمانی که تنها چند روز با تیم تمرین کرده‌ای، شک و شبهات زیادی وجود دارد ولی بازیکنان تیم بلافاصله روی غلتک آمادگی افتادند. من فکر می‌کردم باید مدتی زمان گذاشت و چند بازی برگزار کرد تا تیم به اوج آمادگی برسد ولی بازیکنان ما در این بازی خوب کار کردند و بازی سرعتی و خوبی را ارائه دادند.

وی متذکر شد: ما به خوبی به شرایط خوب نزدیک شده‌ایم. این اولین هفته‌ای است که در بارسلونا هستیم ولی تمام بازیکنان تیم به خوبی و با مشارکت کار می‌کردند و اوضاع کاری در تیم خوب است. اصلا مهم نیست چه کسی روی نیمکت نشسته. بازیکنان خیلی خوب از اعضای کادر فنی استقبال کردند. ما خوب در تیم جا افتادیم و در اینجا احساس راحتی می‌کنیم. هر روز کلی با هم حرف می‌زنیم و باید ببینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

مارتینو درمورد شروع کارش در بارسا خاطرنشان کرد: من از همان روز اول احساس راحتی می‌کردم. می‌خواستیم از جنبه‌های مختلفی که برای ما مهم به نظر می‌رسید، به بررسی اوضاع بپردازیم؛ مثل فشار مداومی که به تیم وارد می‌شود ولی بازی خوب پیش رفت. آنچه من بیشتر از همه در بارسلونا می‌پسندم، بازیابی توپ و میدان بلافاصله بعد از از دست دادن آن است. ما از هر نظر خیلی خوب بودیم. من توانسته‌ام تا به خوبی با بازیکنان آشنا شوم و در جلسات تمرینی از واکنش سریع بازیکنان تیم بهره بردم. تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند و تنها در یکی دو مورد باید بهتر شویم.

سرمربی جدید بارسلونا در مورد بازیکنان تیمش گفت: چه با لئو و چه با تمام بازیکنان تیم ارتباط خوبی داریم. همه راحت هستیم و بازیکنان استقبال گرمی از ما داشتند. نیمار خوب است. فقط باید کمی تمرین کند و به خاطر سفر به لهستان کمی خسته است. او تدریجا با بهبود اوضاع فیزیکی‌اش بهتر خواهد شد. نیمار باید به روزهای اوج بازگردد و وقتی به اوج برسد می‌تواند مثل تمام بازیکنان تیم خوب باشد. الان سخت است بخواهیم بگوئیم چه زمانی مسی بازی خواهد کرد و چه زمانی نیمار و چه زمانی هردو؛ در طول سال در این باره تصمیم می‌گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز