خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا - ژاپن؛

گیتی‌پسند جام را به تایلندی‌ها داد/ناکامی مجدد لک در گام آخر!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۶۹

گیتی‌پسند در این دیدار شکست خود تا ناکامی‌های اخیر نمایندگان باشگاهی کشورمان را در این رقابت‌ها کامل کند.

تیم فوتسال گیتی پسند نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتسال گیتی پسند که در دیدار فینال چهارمین دوره فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به مصاف چونبوری تایلند رفته بود در این دیدار شکست خود تا ناکامی‌های اخیر نمایندگان باشگاهی کشورمان را در این رقابت‌ها کامل کند.

این دیدار که از ساعت 14:30 در ناگویا ژاپن اغاز شده بود که در وقت‌های قانونی و اضافی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند ولی کار به ضربات پنالتی کشید که نماینده تایلند در ضربات پتالتی موفق عمل کرد و با به ثمر رساندن 4 ضربه پنالتی قهرمانی را از ان خود کرد تا جام قهرمانی در تایلند بماند. حسین طیبی برای گل گیتی‌پسند و سوکارنوت برای چونبوری در وقت‌های قانونی گلزنی کردند. در این دیدار چونبوری  4 بر یک در ضربات پنالتی و در مجموع با نتیجه 5 بر 2 مقابل گیتی‌پسند به برتری رسید.

افشین کاظمی و مهدی جاوید در ضربات پنالتی ناکام بودند تا جام قهرمانی از چنگ نماینده کشورمان و البته رضا لک خارج شود. این دومین تجربه لک در فینال باشگاه‌های اسیا بود چراکه وی یک بار دیگر با منصوری قرچک در فینال رقابت‌ها ناکام مانده بود.

همچنین در دیدار رده‌بندی نیز ناگویا موفق شد با برتری 6 بر 4 مقابل شن ژن چین عنوان سوم را به خود اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز