خبرگزاری کار ایران

حمید بی غم:

برای قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر تلاش می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۹

هر دو تیم در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و این نیمه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد عنوان كرد: با توجه به حساسیت دیدار مقابل تیم شهرداری تبریز از هواداران می خواهیم به سالن بهشتی بیایند و از تیم مثل همیشه حمایت كنند.

به گزارش ایلنا، حمید بی‌غم كه دیروز با نتیجه 3 بر 4 مقابل میزبانش تیم فوتسال شهید منصوری قرچك بازی را واگذار كرد، گفت: با این شكست تقریبا 3 تیم اول جدول مشخص شدند و باید برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم در 3 دیدار باقی مانده تا پایان لیگ تلاش كنیم كه با حمایت هواداران در بازی های خانگی این اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به سطح فنی بالای نیمه اول بازی دیروز تیمش مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچك عنوان كرد: هر دو تیم در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و این نیمه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد با بیان اینكه نیمه دوم هیچ‌یك از دو تیم‌ خوب كار نكردند، اظهار داشت: تنها تفاوت دو تیم این بود كه تیم شهید منصوری از 2 موقعیت گل خود به خوبی استفاده کرد اما تنها یكی از موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل شد و 3 امتیاز این بازی از دست رفت.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه مقابل تیم 31 امتیازی شهرداری تبریز كه با یك امتیاز كمتر از تیم فرش آرا در جایگاه هفتم قرار دارد، عنوان كرد: این تیم بسیار فیزیكی و دونده است و 6 نفر بازیكنان آن حدود 5 سال است كه در كنار یكدیگر بازی می‌كنند و با هماهنگی خوبی كه دارند 5 هفته است كه تمامی بازی‌های خود را با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

بی‌غم با اشاره به شرایط نامناسب روحی و روانی تیمش به دلیل باخت اخیر عنوان كرد: در شرایطی كه امیر رییسی به دلیل محرومیت و محمد بنی‌اسدی كه در بازی دیروز به شدت از ناحیه ران پا مصدوم شد را در اختیار نداریم می‌توانیم با استفاده از شرایط میزبانی و با حمایت هواداران 3 امتیاز این دیدار حساس را بدست آوریم و برای قرار گرفتن در میان 4 تیم برتر كشور تلاش كنیم.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان، صبای قم و شهید منصوری قرچك در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال كشور قرار دارند و 2 تیم دبیری تبریز با 34 امتیاز و حفاری اهواز با 32 امتیاز بالاتر از تیم 33 امتیازی فرش‌آرا مشهد در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر