خبرگزاری کار ایران

مقابل صبا به تساوی راضی بودیم؛

قضایی: بخاطر هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم، حتی گیتی‌پسند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۶

جوانان ما در این دیدار کار بزرگی را انجام دادند و در حالیکه با نتیجه 5 بر یک مقابل حریف خود در خانه عقب افتاده بودیم دست به کار بزرگی زدند.

مربی تیم فوتسال دبیر تبریز با اشاره به دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: در این بازی با توجه به اینکه 3 بازیکن اصلی ما غایب بودند می‌دانستیم کار سختی را در پیش داریم ولی با این حال موفق شدیم صدرنشین لیگ برتر را شکست دهیم هرچند کمی برای ما دور از تصور بود.

حسین قضایی پس از برتری 6 بر 5 تیم دبیری بر صبای قم در گفت‌‌وگو با خبرنگار با بیان این مطلب افزود:‌ جوانان ما در این دیدار کار بزرگی را انجام دادند و در حالیکه با نتیجه 5 بر یک مقابل حریف خود در خانه عقب افتاده بودیم دست به کار بزرگی زدند و با جبران گل‌های خورده، شکست را به این تیم تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه از دریافت 5 گل متعجب بودم، ادامه داد: واقعا پیش بینی چنین نتیجه‌ای را نمی‌کردیم چراکه در ابتدای مسابقه چند فرصت خود را از دست دادیم و واقعا مستحق نتیجه 5 بر یک نبودیم. خوشبختانه بازیکنان ما سریع واکنش نشان دادند و به بازی برگشتند و خود را خیلی سریع پیدا کردند تا نتیجه به دست آمده را جبران کنند.

قضایی با اشاره به عملکرد بازیکنانش در نیمه نخست این دیدار افزود: ما در نیمه نخست حرفی برای گفتن نداشتیم، چراکه صبای قم بسیار خوب کار کرد ولی در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها گوشزد کردیم که شما نباید با چنین نتیجه‌ای مقابل حریف شکست بخورید چراکه لیاقت شما چیزی بیشتر از این است، به همین دلیل بازیکنان در پی جبران نتیجه پا به نیمه دوم گذاشتند.

قضایی در پاسخ به این سوال که آیا تصور تغییر نتیجه 5 بر یک به 6 بر 5 را کرده بودید یا خیر، خاطرنشان کرد: واقعا در مسابقاتی که چنین نتایجی رقم می‌خورد نمی‌شود تصور کرد تیم به این سرعت واکنش نشان داده و گل‌های خورده را جبران کند. ما حتی به تساوی هم راضی بودیم ولی وقتی 3 گل به ثمر رساندیم احساس میکردم با توجه به جو موجوددر سالن بازیکنان ما بتوانند نتیجه را جبران کنند.

مربی دبیری تبریز در واکنش به حرف و حدیث‌هایی که در مورد شایعه تبانی احتمالی این تیم با گیتی‌پسند نیز مطرح می‌شود، متذکر شد: ما به صحبت‌های این چنینی اهمیتی نمی‌دهیم چراکه حتی مقابل همین تیم گیتی‌پسند نیز که شکست خوردیم، مستحق باخت نبودیم ولی با ناداوری بازی را به آنها واگذار کردیم. ما کار خود را انجام می‌دهیم و به خاطر هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم، حتی گیتی‌پسند.

وی در مورد درخشش جواد اصغری‌مقدم و رشید قلی‌پور دراین دیدار نیز گفت: اصغری‌مقدم انگیزه‌ بسیار زیادی برای این دیدار داشت که 40 دقیقه در زمین مسابقه بود و خودش اصرار داشت بازی کند و مزد تلاشش را با به ثمر رساندن 2 گل و سهیم بودن در این پیروزی به دست آورد. قلی‌پور هم روز بسیار خوبی را مقابل صدرنشین لیگ برتر پشت سر گذاشت و یکی از بازیکنان خوب ما بود.

قضایی در پایان در پاسخ به این سوال که چند بازیکن تیم شما احتمالا در لیست نفرات دعوت شما به تیم ملی قرار خواهند گرفت، گفت: به نظرم تیم ما حداقل 3 الی 4 بازیکن می‌تواند در فهرست تیم ملی داشته باشد. فرهاد فخیم، مصطفی نظری، رشید قلی‌پور، جواد اصغری‌مقدم و حتی رضا موثق می‌توانند در لیست احتمالی تیم ملی قرار بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز