خبرگزاری کار ایران

دانش‌آموزان فوتسال روی سایت AFC؛

فوتسال پایه‌ای ایران الگو شد

کد خبر : ۷۸۰۱۰

حركت عظیم فوتسال دانش‌آموزی ایران كه مورد توجه مسئولان كنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته بر روی وب سایت AFC قرار گرفت.

حركت عظیم فوتسال دانش آموزی ایران كه مورد توجه مسئولان كنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته بر روی وب سایت AFC قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، پس از بازدید مسئولان دپارتمان فوتسالAFC از لیگ فوتسال دانش آموزی ایران، علی تارقلی زاده در مصاحبه ای بر روی سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا از فوتسال ایران و ژاپن به عنوان الگویی برای توسعه فوتسال در آسیا نام برد.

در این مصاحبه كه عكس پرزنتیشن لیگ فوتسال دانش آموزی ایران توسط حسین شمس رئیس انجمن فوتسال آموزش و پرورش به آن ضمیمه شده، رئیس دپارتمان توسعه فوتسال آسیا به زیر ساخت‌های قوی در ایران اشاره كرده و تاكید كرده كه با توجه به شكاف زیاد فنی بین كشورهای صاحب فوتسالی چون ایران و ژاپن با فوتسال دیگر كشورهای آسیایی باید ضمن آموزش مربیان و داوران به آموزش قوانین توسط معلمان ورزش در بازی های مدرسه ای توجه ویژه ای شود.

گفتنی است، چندی پیش  تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا همراه با هیاتی از كنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران سفر كرده و از امكانات و نحوه برگزاری لیگ فوتسال دانش آموزی طی سال‌های اخیر بازدید به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز